کشف ۳۰ هزار عدد انواع مواد محترقه در تبریز
کشف ۳۰ هزار عدد انواع مواد محترقه در تبریز
رئیس پلیس امنیت عمومی آذربایجان‌شرقی از کشف تعداد ۳۰ هزار عدد انواع مواد محترقه به ارزش ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال خبر داد.

به گزارش عصرتبریز، سرهنگ ابوالفضل رضایی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به نزدیکی به ایام پایانی سال و در راستای تشدید روند مبارزه با خرید و فروش مواد محترقه غیرمجاز و در پى کسب خبری مبنی حمل و انتقال مواد محترقه توسط افرادى به شهر تبریز، رسیدگى به موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی با اقدام هوشمندانه، خودروهای حامل مواد محترقه در ورودی تبریز شناسایى و متوقف و در بازرسی از آنها تعداد ۳ هزار مواد محترقه خطرناک و غیر مجاز کشف کردند.

رضایی تصریح کرد: در این رابطه ۵ نفر متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مرجع قضائی شدند.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان در پایان، به خانواده‌ها و والدین هشدار داد: در ایام پایانی سال به ویژه چهارشنبه آخر سال، کنترل و مراقبت بیشتری نسبت به جوانان و فرزندان خود داشته باشند تا دچار آسیب‌ها و خطرات احتمالی استفاده از مواد محترقه خطرناک نشوند و در صورت داشتن هرگونه اخبار و اطلاعاتی مبنی بر فروش و یا نگهداری مواد محترقه مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌هاى پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند.