کشف محموله آجیل قاچاق در تبریز
کشف محموله آجیل قاچاق در تبریز

فرمانده انتظامی شهرستان تبریز از کشف محموله آجیل قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در عملیات مأموران انتظامی کلانتری ۲۸ قراملک شهرستان تبریز خبر داد.

به گزارش عصرتبریز، سرهنگ یداله جهان آرا با اعلام این خبر اظهار کرد: ماموران انتظامی کلانتری ۲۸ قراملک در راستای اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک و جهت بررسی آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضایی در بازرسی از این خودرو مکشوفه مقدار ۱۵ کیسه بادام هندی و فاقد مدارک معتبر گمرکی و قانونی بودند را کشف کردند.

وی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش محموله قاچاق مکشوفه را ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، ادامه داد: در این رابطه کامیون توقیف و یک متهم نیز دستگیر که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ جهان آرا در خاتمه با بیان اثرات مخرب قاچاق بر اشتغال و تولید داخلی از شهروندان خواست تا برای مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی و جلوگیری از ورود و توزیع بی‌رویه کالاهای خارجی قاچاق، هرگونه اطلاعات و اخبار را در این زمینه به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام کنند.