دستگیری سارقان ۱۱۰ میلیاردی در تبریز
دستگیری سارقان ۱۱۰ میلیاردی در تبریز

فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی از دستگیری ۲ سارق منزل و کشف اموال مسروقه به ارزش ۱۱۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش عصرتبریز، سردار علی محمدی در گفت و گو با خبرنگاران در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت:‌ در پی افزایش وقوع سرقت های متعدد منزل و ایجاد جو ناامنی و نارضایتی بین شهروندان، موضوع شناسایی و دستگیری سارقان در دستورکار کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه سارقان از ۲ قطعه پلاک جعلی در ارتکاب جرائم استفاده کرده بودند، افزود : با بررسی سرنخ‌های به دست آمده از صحنه‌های سرقت و انجام تحقیقات میدانی در گام نخست اقدام به شناسایی پلاک اصلی خودروی مورد استفاده سارقان شده و پس از تحقیقات گسترده شبانه روزی رد پای متهمان را در یکی از استان های کشور شناسایی کردند.

سردار “محمدی” تصریح کرد: پس از اخذ نیابت قضائی کارآگاهان پلیس آگاهی در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی ۲ نفر از سارقان حرفه ای و سابقه دار منزل را در مخفیگاهشان دستگیر و مقادیری اموال مسروقه کشف کردند.

ارشدترین مقام انتظامی استان با بیان اینکه متهمان در بازجویی های پلیس به ۱۷ فقره سرقت منزل اعتراف کردند،گفت: ارزش ریالی اموال مسروقه ۱۱۰ میلیارد ریال برآورد شده که اموال مسروقه پس از شناسایی به مال باختگان تحویل خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان در پایان ضمن قدردانی از همکاری مردم با پلیس از شهروندان درخواست کرد: با توجه به ایام پایانی سال در زمان ترک منزل اقدامات ایمنی و پیشگیری از سرقت را رعایت نمایند چرا که هرگونه اقدام پیشگیرانه می تواند منزل شما را از آماج جرم سرقت خارج نماید.