برخی از اعضای شورا، شأن و حرمت تبریز را نگه نمی‌دارند
برخی از اعضای شورا، شأن و حرمت تبریز را نگه نمی‌دارند
فرماندار تبریز با تاکید بر اینکه برخی از اعضای شورای شهر، شأن و حرمت تبریز را نگه نمیدارند گفت: اعضای شورای شهر نباید صحن شورا را معطل برخی دعواهای بیهوده کنند.

به گزارش خبرنگار عصرتبریز، یونس فاتح شامگاه روز چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه، با بیان اینکه مسیر حرکت اقدامات فرمانداری، خارج از بحث های سیاسی است، گفت: دقت به حوزه اجتماعی و پاسخ به نیاز مردم از جمله وظایف فرمانداری بوده و در این مسیر به نیازهای معیشتی مردم توجه بیشتری می‌شود، چراکه سالهاست در جنگ با اقتصاد قرار گرفته ایم.

وی با تاکید بر اینکه از دیگر وظایف فرمانداری، برگزاری انتخابات و دیگری برقراری امنیت می باشد، افزود: انتخاباتی که پشت سر گذاشتیم بدون هیچگونه مشکل امنیتی برگزار شد و در خصوص اعتراضی که برخی کاندیداها داشتند بررسی‌های لازم رسیدگی صورت گرفت.

فرماندار تبریز، ابراز داشت: زمانی که فرمانداری را تحویل گرفتیم، شاهد تجمعات اعتراضی بودیم اما با اعمال برخی اقدامات پیشگیرانه، توانستیم جلوی تجمعات را بگیریم، به گونه‌ای که در چند ماه اخیر هیچ تجمع ساختارشکن نداشتیم.

وی ضمن گله‌مندی از اعضای شورای شهر، رسیدگی جدی فرمانداری به این بی حرمتی ها را یکی از اولویت ها و اساسی ترین کارها در فرمانداری دانست.

فاتح با تاکید بر اینکه برخی از اعضای شورای شهر، شأن و حرمت تبریز را نگه نمیدارند، ادامه داد: اعضای شورای شهر تبریز نباید صحن شورا را معطل برخی دعواهای بیهوده کنند.

فرماندار شهرستان تبریز با اشاره به حادثه واژگونی تانکر سوخت در سال گذشته، اظهار کرد: جاده‌ها محل حمل این گونه سوخت‌ها نبوده و پتروشیمی باید سوخت‌ها را از طریق لوله انتقال دهد.

او با اشاره به اینکه آن حادثه منجربه از دست دادن سه فرد از همشریان ما شده بود، افزود: ندانم‌کاری در موضوع مدیریت نباید به مردم آسیب جانی بزند و مردم نباید تاوان آن را بدهند.

وی در مورد جلسات رصد و پایش گندم در سال گذشته، بیان کرد: ضمن برگزاری ۵۹ جلسه رصد و پایش گندم، با کاهش ۸۷ درصدی تخلفات در حوزه نان روبرو شدیم که تخلفات در این حوزه به ۱۳۰ مورد کاهش یافته است .

فاتح ادامه داد: در کنار کاهش تخلفات این حوزه، شاهد کاهش زمان خرید نان از ۵۱ دقیقه به ۱۱ دقیقه در تبریز بودیم.

فرماندار تبریز، با بیان اینکه ۱۴ طرح ترافیکی در دست اجرا داریم، عنوان کرد: از شهردار تبریز درخواست شده است تا چند ماه آینده تمامی این طرح های ترافیکی را به مرحله بهره برداری برساند.

وی با عنوان اینکه در برابر رشد چند برابری جمعیت، معابر دو برابر شده است، افزود: یکی دیگر از عوامل ایجاد ترافیک سنگین، وحود مطب های پزشکی در مرکز شهر است که در خصوص این مورد، تا کنون هبچ تدبیری لحاظ نشده است.