هیچ مانعی برای حضور بانوان در ورزشگاه وجود ندارد (فیلم)
هیچ مانعی برای حضور بانوان در ورزشگاه وجود ندارد (فیلم)
فرمانده اتظامی آذربایجان‌شرقی گفت: اگر مسئولان و دست اندارکاران زیرساخت‌های مناسب را فراهم کنند هیچ ممانعتی برای حضور بانوان در استادیوم یادگار امام هم نخواهد بود.

به گزارش عصرتبریز، علی محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: برگزاری با نظم با حضور ۱۲۰ هزار هوادار تراکتور در بازی با سپاهان در سطح کشور بی‌نظیر و تجربه خوبی بود.

وی با بیان اینکه زیرساخت‌های استادیوم یادگار امام تبریز برای بانوان مناسب نیست، گفت: این ورزشگاه با توجه به اینکه در خارج از شهر قرار دارد باید برای حضور بانوان باید زیرساخت‌های اولیه فراهم شود.

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی گفت: این ورزشگاه از بابت سرویس‌های خدماتی ( سرویس های بهداشتی) اختصاصی برای بانوان، جاده مناسب برای تردد و امکانات تردد با توجه به فاصله ۲ کیلومتری از شهر در روز و شب مشکل دارد.محمدی اظهار امیدواری کرد که انشاالله اگر مسئولان و دست اندارکاران زیرساخت‌های مناسب را فراهم کنند هیچ ممانعتی برای حضور بانوان در استادیوم یادگار امام هم نخواهد بود.

وی تصریح کرد: زیرساخت‌های مناسب برای لازمه حضور بانوان به جهت امنیت و آرامش و جایگاه و شان بانوان است.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: اگر زیرساخت‌های مناسب در شان بانوان عزیز فراهم شود تا ما هم بتوانیم این موضوع را در تبریز با مدیریت مناسب انجام دهیم تا تماشاگران تراکتور به ویژه بانوان به راحتی در بازی‌های خانگی این تیم حضور یابند.

محمدی در بخش دیگری از سخنان خود به طرح نوروزی اشاره کرد و اظهار کرد: در ایام نوروز ۳۹ اراذل و اوباش دستگیر شد و از ۱۰۷ نفر نیز اظهار و تعهد گرفته شد.

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از کاهش شرارت و نزاع های فردی و دسته جمعی در استان در نیمه نخست فروردین ماه سالجاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: میزان این جرایم در این مدت حدود ۱۱ درصد کمتر شده و از سه هزار و ۱۳۶ مورد به ۲ هزار و ۷۸۶ مورد کاهش یافته است.

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از کاهش ۳۶ درصدی تعداد تصادفات در استان خبر داد و گفت: همزمان با این کاهش، تعداد فوتی ها نیز ۳۷ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کمتر شده و این گامی مهم در راستای مطالبات مردم از پلیس است.
محمدی ابراز امیدواری کرد: با انجام برخی اقدامات و مدیریت لازم، شاهد کاهش تلفات در مسیر انتقال به بیمارستان و خود بیمارستان باشیم و انتظارمان از رسانه همراهی و کمک به پلیس در زمینه فرهنگ سازی و آگاه سازی مردم در این زمینه است.

وی ادامه داد: نیمه نخست فروردین سال قبل ۲۶ فوتی تصادفی برون شهری در استان داشتیم که این رقم در سالجاری به ۱۸ مورد کاهش یافته و تعداد مجروحان نیز از ۵۹۶ مورد به ۴۹۷ مورد افتاده است.محمدی اضافه کرد: در این مدت همچنین ۷ نفر در تصادفات درون شهری فوت کرده‌اند که این عدد در سال گذشته در این مدت ۱۵ نفر بود.