با تلاش مجموعه مدیران استان، مقدماتی را فراهم خواهیم کرد که نه تنها تبریز بلکه کل استان آذربایجان شرقی مقصد گردشگری کشورهای اسلامی شود.

عصر تبریز: استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به انتخاب تبریز به عنوان شهر نمونه گردشگری کشورهای اسلامی در سال ۲۰۱۸، اظهار داشت: با تلاش مجموعه مدیران استان، مقدماتی را فراهم خواهیم کرد که نه تنها تبریز بلکه کل استان آذربایجان شرقی مقصد گردشگری کشورهای اسلامی شود.

اسماعیل جبارزاده در آیین افتتاح هتل لاله پارک تبریز با حضور معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور، افزود: به عنوان خادم مردم آذربایجان شرقی و نماینده دولت تدبیر و امید اعلام می‌کنم که با تمام وجود در خدمت همه سرمایه‌گذارانی که دل در گرو ایران اسلامی و آذربایجان دارند هستیم.

وی با بیان این که احداث هتل و مراکز اقامتی مقدمه جذب گردشگر و تحقق اهداف تبریز ۲۰۱۸ است، از همه مسوولان دستگاه‌های اجرایی استان خواست با سرمایه‌گذاران این حوزه همکاری کنند.

جبارزاده با بیان این که جذب سرمایه‌گذاری از داخل و خارج از کشور جزو وظایف ذاتی و ماموریت‌های مسوولان دولتی است، افزود: امروز ثابت شده است که با بودجه دولتی نمی‌توان کشور را توسعه داد و باید اقتصاد کشور به دست بخش غیردولتی سپرده شود.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به این که سرمایه‌گذاران موجود، عامل معرفی استان و مشوق سرمایه‌گذاران آتی هستند، گفت: سرمایه‌گذارانی که وارد استان می‌شوند برای ارزیابی شرایط به سراغ سرمایه‌گذاران موجود می‌روند، لذا نحوه تعامل با سرمایه‌گذاران در جذب سرمایه‌گذاری نقش موثری دارد.

وی با بیان این که کسانی که برای دیگران شغل ایجاد می‌کنند افراد مقدسی هستند، افزود: بنده دست همه کسانی را که با سرمایه‌گذاری در استان، زمینه اشتغال جوانان و توسعه استان در بخش‌های مختلف را فراهم کرده‌اند می‌بوسم و برای آنان آرزوی موفقیت می‌کنم.

جبارزاده تصریح کرد: همه مسوولان اجرایی استان تمام و کمال در خدمت سرمایه‌گذاران هستند تا بتوانیم تبریز را به شهری توسعه‌یافته و آذربایجان شرقی را به استانی الگو و نمونه در همه زمینه‌های تبدیل کنیم.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین ضمن قدردانی از سرمایه‌گذاران هتل لاله پارک، گفت: این مجموعه تنها متعلق به سرمایه‌گذاران آن نیست، بلکه سرمایه‌ای برای مردم، کشور و آذربایجان عزیز است.

وی با بیان این که سرمایه‌گذاران هتل لاله پارک جزو هموطنانی هستند که به وجودشان افتخار می‌کنیم، افزود: این عزیزان باید الگوی دیگران باشند، چرا که بهترین راه خدمت به میهن هزینه کردن سرمایه در جهت رفاه و آسایش مردم است.

جبارزاده خطاب به سرمایه‌گذاران این هتل گفت: شما وظیفه خود را انجام دادید و از این به بعد نوبت مسوولان است که با حمایت‌های خود زمینه ادامه فعالیت این مجموعه را فراهم کنند.