عضو شورای شهر تبریز: در ذلت شورایی شریک نمی شوم!
عضو شورای شهر تبریز: در ذلت شورایی شریک نمی شوم!

شهردار در ابتدا فیش های سال ٩۵ را منتشر کرد که توسط مردم مورد انتقاد قرار گرفت و سپس در انتشار فیش های حقوق نیمه اول ٩۴ دیده شد که دریافتی شهردار دو برابر ٩۵است،شفافیت یعنی این.

عصر تبریز: عضو شورای شهر تبریز گفت: اولویت هزینه کرد شهرداری باید پرداخت بدهی های اشخاص حقیقی و حقوقی باشد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر تبریز، محمد حسن اسوتچی در سخنرانی پیش از دستور جلسه امروز شورای شهر با بیان اینکه در سخنرانی قبلی ام نام یک شهید را ذکر کرده ام گفت: از خانواده این شهید بزرگوار به دلیل این موضوع عذرخواهی میکنم.

وی با انتقاد از رییس شورای شهر تصریح کرد: چند بار گفتید من حرفهای شما را شنیدم و جواب نمیدهم لطفا جواب من را بدهید.

این عضو شورای شهر تبریز گفت: به درخواست آقای فرماندار تذکراتی که داشتم برای ایشان می نوشتم  ولی مشخص شد تفاوتی ندارد و تنها زمان بیشتری تلف می شود و باز هم جواب نامه ها دیر می رسد.

وی گفت: آقای دبیری من از شما انتظار ندارم چرا که همکار ٣٠ساله من بعضی مسایل را زیر پا گذاشت چه برسد به شما، بنده در ذلت شورایی شریک نمی شوم.

او با اشاره به مشکلاتی که با  شهردار سابق داشته اظهار تصریح کرد: آقای دبیری از شهردار سابق می توانید بپرسید چگونه می توان از یک نفر شکایت کرد، هرچه از دستتان برمی آید انجام دهید، بنده در ذلت شورایی شریک نمی شوم .

او در ادامه به موضوع مبلغ دریافتی شهردار تبریز اشاره کرد و افزود: شهردار در ابتدا فیش های سال ٩۵ را منتشر کرد که توسط مردم مورد انتقاد قرار گرفت و سپس در انتشار فیش های حقوق نیمه اول ٩۴ دیده شد که دریافتی شهردار دو برابر ٩۵است،شفافیت یعنی این.

اسوتچی با اشاره به وضعیت مالی شهرداری تبریز گفت: اگر پول نداشتید چگونه اردوی ماشین سازی در تفلیس را برگزار کردید.

او با انتقاد از عدم پرداخت بدهی های شهرداری به اشخاص حقیقی و حقوقی گفت: آقای شهردار شما اگر مسلمانید و از بیانات نهج البلاغه حرف میزنید به مراجع تقلید مراجعه کنید اگر به امام و رهبری معتقدید و به عنوان مرجع قبول دارید باید فتوای آن بزرگان را انجام داده و نظر آنا درباره بدهی به مردم را بخوانید.

اسوتچی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با شهردار وقت تهران  در دهه ۷۰ گفت:  رهبر معظم انقلاب نیز درباره حق و حقوق مردم به کرباسچی شهردار وقت تهران، هشدار دادند، اگر سخن امام و رهبر انقلاب را قبول ندارید، عکس امام و اقا را برداریدعکس های دبیری و نجفی را در دو طرف صحن شورای شهر نصب کنیم که همه بدانند ما به فتاوای این دو عمل می کنیم.

وی تاکید کرد: ابتدا باید بدهی های مردم داده شود سپس کارهای بعدی انجام شود.