گزارش تخلف برخی اعضای شورای شهر تبریز آماده است/بررسی گزارش هفته آینده در دستور کار کمیسیون شوراها قرار می‌گیرد
گزارش تخلف برخی اعضای شورای شهر تبریز آماده است/بررسی گزارش هفته آینده در دستور کار کمیسیون شوراها قرار می‌گیرد

در یکی از جلسات کمیسیون مقرر شد که حسین مقصودی، حمید رضا کاظمی و محمودی شاه نشین انتخابات مجلس در تبریز را بررسی و گزارش از آن به کمیسیون ارائه دهد. عصر تبریز: عضو هیات رئیسه کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی از آماده شدن گزارش تخلف برخی اعضای شورای شهر […]

در یکی از جلسات کمیسیون مقرر شد که حسین مقصودی، حمید رضا کاظمی و محمودی شاه نشین انتخابات مجلس در تبریز را بررسی و گزارش از آن به کمیسیون ارائه دهد.

عصر تبریز: عضو هیات رئیسه کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی از آماده شدن گزارش تخلف برخی اعضای شورای شهر تبریز خبر داد.

اصغر سلیمی با اشاره به تشکیل کارگروهی برای پیگیری تخلف برخی اعضای شورای شهر تبریز در کمیسیون شوراها اظهار داشت: در یکی از جلسات کمیسیون مقرر شد که حسین مقصودی، حمید رضا کاظمی و محمودی شاه نشین انتخابات مجلس در تبریز را بررسی و گزارش از آن به کمیسیون ارائه دهد.

نماینده مردم سمیرم در مجلس دهم شورای اسلامی ادامه داد: پس از آنکه تخلف مالی برخی اعضای شورای شهر تبریز اعلام شد و در این باره تعدادی بازداشت شدند، کمیسیون تصمیم گرفتن به موضوع ورود کند تا گزارشی تهیه شود.

وی گفت: در هفته گذشته ظاهرا کارهای اولیه برای تهیه و تدوین گزارش از سوی نمایندگانی که تعیین شده انجام گرفته و انتظار داریم هفته آینده قرائت گزارش در دستور کار کمیسیون شوراها قرار گیرد.

عضو هیات رئیسه کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: البته گزارش آماده بود اما به دلیل آنکه کمیسیون برنامه های متعدد و مهمان هایی چون وزیر کشور و فرمانده نیروی انتظامی داشت، فرصت نشد به موضوع گزارش ورود کنیم.

به گزارش خانه ملت، هفته های آخر سال ۹۴ سه عضو شورای شهر تبریز، به دلیل تخلف مالی بازداشت شدند که کمیسیون شوارها و امور داخلی کشور در مجلس به دنبال تهیه گزارشی از علل تخلف است.