برای سرعت بخشیدن به تکمیل طرح مطالبات پیمانکار را از وزارت راه و شهرسازی مطالبه می‌کند. عصر تبریز: نماینده معین شهرستان‌های مراغه و عجب‌شیر با بیان اینکه وزارت راه و شهرسازی به‌عنوان مجری طرح بیمارستان سینای مراغه به پیمانکار حدود ۴۰ میلیارد ریال بدهی دارد، گفت: مجوز برای احداث بیمارستان اخذ شده است. سلمان خدادادی […]

برای سرعت بخشیدن به تکمیل طرح مطالبات پیمانکار را از وزارت راه و شهرسازی مطالبه می‌کند.

عصر تبریز: نماینده معین شهرستان‌های مراغه و عجب‌شیر با بیان اینکه وزارت راه و شهرسازی به‌عنوان مجری طرح بیمارستان سینای مراغه به پیمانکار حدود ۴۰ میلیارد ریال بدهی دارد، گفت: مجوز برای احداث بیمارستان اخذ شده است.

سلمان خدادادی ظهر امروز در بازدید رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز از بیمارستان سینای مراغه اظهار داشت: عملیات ساخت این بیمارستان با وجود ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی راکد است.

وی با بیان اینکه وزارت راه و شهرسازی به‌عنوان مجری طرح به پیمانکار حدود ۴۰ میلیارد ریال بدهی دارد، افزود: برای سرعت بخشیدن به تکمیل طرح مطالبات پیمانکار را از وزارت راه و شهرسازی مطالبه می‌کند.

معاون استاندار و فرماندار شهرستان ویژه مراغه نیز از اختصاص ۱۶۰ میلیارد ریال اعتبار برای این طرح در سال‌جاری خبر داد.

ظفر محمدی از اخذ مجوز برای احداث بیمارستان ۳۵۰ تختخوابی از وزارت بهداشت و درمان خبر داد و افزود: این بیمارستان با سرمایه‌گذاری یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریالی بخش خصوص احداث می‌شود.

این مسؤول افزود: این بیمارستان در زمینی به مساحت ۱۰ هکتار احداث خواهد شد.