فعالیت ۲۹۷ نشریه و پایگاه خبری در آذربایجان‌شرقی
فعالیت ۲۹۷ نشریه و پایگاه خبری در آذربایجان‌شرقی

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی از فعالیت ۲۹۷ نشریه و پایگاه خبری با مجوز هیأت نظارت بر مطبوعات در سطح استان خبر داد. عصر تبریز: معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی از فعالیت ۲۹۷ نشریه و پایگاه خبری با مجوز هیأت نظارت بر مطبوعات در سطح استان خبر […]

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی از فعالیت ۲۹۷ نشریه و پایگاه خبری با مجوز هیأت نظارت بر مطبوعات در سطح استان خبر داد.

عصر تبریز: معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی از فعالیت ۲۹۷ نشریه و پایگاه خبری با مجوز هیأت نظارت بر مطبوعات در سطح استان خبر داد و گفت: از این تعداد ۷۸ مورد پایگاه خبری و بقیه در قالب نشریات منتشر می‌شوند.

به گزارش روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، محمدحسن چمیده‌فر اظهار کرد: رسانه های متقاضی حضور در بخش های اصلی نمایشگاه، باید پیش از ثبت درخواست ثبت نام، اطلاعات خود را در سامانه جامع رسانه‌های کشور (http://www.e-rasaneh.ir) ثبت کرده باشند و از نام کاربری آن سامانه در مراحل ثبت استفاده کنند .

وی افزود: فقط مؤسسات مطبوعاتی و رسانه هایی شامل مؤسسات مطبوعاتی، روزنامه ها، هفته نامه ها، دو هفته نامه‌ها، ماهنامه‌ها، دو ماهنامه ها، فصلنامه‌ها، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری و اطلاع رسانی، تشکل‌های عضو شورای هماهنگی تشکل های مدیریتی مطبوعاتی و شورای هماهنگی تشکل های روزنامه نگاری، صنایع خدمات مرتبط با حوزه رسانه و اطلاع رسانی (چاپ، کاغذ، توزیع،تبلیغات و بازرگانی، آموزش‌های تخصصی، نرم افزارهای اطلاع رسانی و روابط عمومی دستگاه‌ها و سازمان‌های دولتی می‌توانند در این نمایشگاه ثبت نام کنند.

چمیده‌فر با اشاره به آمار نشریات و خبرگزاری‌های استان گفت: در سطح استان اقدامات بسیار موثری در اعطای مجوز نشریات و پایگاه خبری صورت گرفته و با استقبال اهالی رسانه و مطبوعات در زمان حاضر ۲۹۷ نشریه و پایگاه خبری با مجوز هیأت نظارت بر مطبوعات در سطح استان فعال است.

چمیده‌فر افزود: از این تعداد ۷۸ مورد پایگاه خبری و بقیه در قالب نشریات روزانه، هفته نامه، ماهنامه و فصلنامه منتشر میشوند که این موضوع نشان از قابلیت‌ها و توانمندی‌های رسانه‌ای این استان دارد.

وی تاکید کرد: با توجه به ظرفیت غنی و پیشینه فرهنگی استان انتظار می‌رود اصحاب رسانه به طور گسترده در این نمایشگاه حضور یابند.

چمیده‌فر اظهار داشت: این ثبت نام به عنوان پیش ثبت نام بوده و ثبت نام قطعی در نیمه دوم شهریورماه خواهد بود که متعاقبا زمان انتخاب محل غرفه و جانمایی به صورت آنلاین اعلام خواهد شد.