ویزیت رایگان مردم محدوده خداآفرین منطقه آزاد ارس
ویزیت رایگان مردم محدوده خداآفرین منطقه آزاد ارس

تمامی هزینه های کادر پزشکی اعم از اقامت و تغذیه و ایاب و ذهاب را منطقه آزاد ارس مرکز خداآفرین تامین و پرداخت کرده است و با اجرای این طرح پیش بینی می شود بیش از هزار نفر از مردم خداآفرین خدمات پزشکی رایگان دریافت نمایند. عصر تبریز: قائم مقام مدیر عامل در مرکز خداآفرین […]

تمامی هزینه های کادر پزشکی اعم از اقامت و تغذیه و ایاب و ذهاب را منطقه آزاد ارس مرکز خداآفرین تامین و پرداخت کرده است و با اجرای این طرح پیش بینی می شود بیش از هزار نفر از مردم خداآفرین خدمات پزشکی رایگان دریافت نمایند.

عصر تبریز: قائم مقام مدیر عامل در مرکز خداآفرین منطقه آزاد ارس از ارائه خدمات رایگان پزشکی به مردم محدوده خداآفرین منطقه آزاد ارس با حضور پزشکان متخصص خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل منطقه آزاد ارس،جعفر ملکی با اعلام این خبر گفت: بر اساس تفاهم نامه مشترک منطقه آزاد ارس مرکز خداآفرین و بسیج جامه پزشکی استان و با همکاری شبکه بهداشت و درمان خداآفرین، خدمات پزشکی عمومی و تخصصی در مراکز بهداشتی و درمانی خمارلو ، جانانلو ،لاریجان و بسطاملو چهار روز در ماه بصورت رایگان به بیماران ارایه می شود.

وی افزود: این تفاهم نامه شش ماه ماهه بهداشتی، شامل بخش های زنان و زایمان، کودکان، داخلی، ارتوپدی و جراحی عمومی و با هدف ویزیت و درمان محرومین و بهبود شاخص سلامت مردم این منطقه اجراء می شود

ملکی گفت: تمامی هزینه های کادر پزشکی اعم از اقامت و تغذیه و ایاب و ذهاب را منطقه آزاد ارس مرکز خداآفرین تامین و پرداخت کرده است و با اجرای این طرح پیش بینی میشود بیش از هزار نفر از مردم خداآفرین خدمات پزشکی رایگان دریافت نمایند.