پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه عظیم تقاطع غیرهمسطح میدان آذربایجان/ عبور ۱۲ هزار خودرو در هر ساعت از میدان‌ آذربایجان
پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه عظیم تقاطع غیرهمسطح میدان آذربایجان/ عبور ۱۲ هزار خودرو در هر ساعت از میدان‌ آذربایجان

با پیشرفت و تکمیل این پروژه، تبریز در آینده‌ای نزدیک، دارای یکی از مهم‌ترین دستاوردهای عمرانی کشور خواهد بود. عصر تبریز: شهردار تبریز از پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه عظیم تقاطع غیرهمسطح میدان آذربایجان خبر داد و گفت: با پیشرفت و تکمیل این پروژه، تبریز در آینده‌ای نزدیک، دارای یکی از مهم‌ترین دستاوردهای عمرانی کشور خواهد […]

با پیشرفت و تکمیل این پروژه، تبریز در آینده‌ای نزدیک، دارای یکی از مهم‌ترین دستاوردهای عمرانی کشور خواهد بود.

عصر تبریز: شهردار تبریز از پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه عظیم تقاطع غیرهمسطح میدان آذربایجان خبر داد و گفت: با پیشرفت و تکمیل این پروژه، تبریز در آینده‌ای نزدیک، دارای یکی از مهم‌ترین دستاوردهای عمرانی کشور خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری تبریز، صادق نجفی، در بازدید از مراحل اجرایی پروژه عظیم میدان آذربایجان، اظهار داشت: میدان آذربایجان با ۱۳٫۵ هکتار مساحت به عنوان یکی از بزرگ‌ترین میدان‌های کشور محسوب می‌شود که در هر ساعت ۱۲ هزار خودرو وارد محدوده میدان می‌شود.

شهردار تبریز خاطرنشان کرد: اجرای این پروژه، نقش اساسی در روند ترافیکی غرب شهر دارد و بعلاوه، در توزیع متناسب رویکردهای عمرانی و ایجاد تحول در حوزه کم‌برخوردار غرب تبریز نیز کارساز خواهد بود.

وی با اشاره به پیش‌بینی چهار تقاطع غیر‌همسطح در این پروژه تصریح کرد: با اجرای پروژه میدان آذربایجان، سه مسیر شریانی اتوبان پاسداران، بلوار آذربایجان و بلوار شهید بابایی به یکدیگر اتصال داده می‌شود؛ همچنین مسیر دیگری نیز در داخل میدان تعبیه شده تا دو سوی میدان را به هم متصل کند.

نجفی با تاکید بر این‌که بهینه‌سازی در مصالح کاربردی، باید رکن مهم اجرای پروژه باشد، افزود: اجرای پروژه باید با اصول کیفی و اعمال زیبایی‌های لازم همراه باشد.