معاون اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی: رسانه ها بیش از پیش به موضوع اوقات فراغت بپردازند
معاون اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی: رسانه ها بیش از پیش به موضوع اوقات فراغت بپردازند

عصر تبریز: معاون امور جوانان و فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی از اصحاب رسانه خواست ، بیش از پیش به موضوع اوقات فراغت پرداخته و ادرات و سازمان ها را در این خصوص به چالش بکشند. لیلا جاویدان روز پنجشنبه در کارگروه تخصصی رسانه ای ستاد ساماندهی جوانان افزود: وجود تفریحات سالم […]

عصر تبریز: معاون امور جوانان و فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی از اصحاب رسانه خواست ، بیش از پیش به موضوع اوقات فراغت پرداخته و ادرات و سازمان ها را در این خصوص به چالش بکشند.
لیلا جاویدان روز پنجشنبه در کارگروه تخصصی رسانه ای ستاد ساماندهی جوانان افزود: وجود تفریحات سالم برای نوجوانان و جوانان یکی از مسایل مهم جامعه امروزی است که باید بیش از پیش به آن پرداخت.
وی اظهارکرد: پیشرفت های علمی، فنی، هنری، ادبی و معنوی جوانان و نوجوانان در سایه استفاده صحیح و مناسب از اوقات فراغت آنان امکان پذیر است.
جاویدان با اشاره به گرایش روزافزون جوانان به دنیای مجازی و افزایش روابط مجازی، گفت: ضروری است برای افزایش روابط اجتماعی و ایجاد شور و نشاط در جامعه برنامه های مختلف فرهنگی و ورزشی اجرا شود.
وی با تاکید بر اینکه غنی سازی اوقات فراغت نباید مختص به سه ماه تابستان باشد، افزود: ضروری است در تمام فصول سال به فکر اوقات فراغت جوانان و نوجوانان بوده و همواره برای ایجاد شور و نشاط در بین این قشر تلاش شود.
معاون امور جوانان و فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان با اشاره به احیای بازی های محلی، ادامه داد: می توان با اجرای بازی های بومی و محلی در محلات نشاط و شادابی و تحرک در بین جوانان و نوجوانان را افزایش داد.