ویژه برنامه های رادیو صدای مرکز آذربایجان شرقی و رادیو برونمرزی تبریز در اربعین حسینی
ویژه برنامه های رادیو صدای مرکز آذربایجان شرقی و رادیو برونمرزی تبریز در اربعین حسینی

رادیو تبریز برنامه های مختلفی برای اربعین امام حسین (ع) تدارک دیده است. عصر تبریز: به گزارش روابط عمومی صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی، رادیو تبریز برنامه های مختلفی برای اربعین امام حسین (ع) تدارک دیده است : ویژه برنامه ” صبح اربعین” به مدت ۱۵۰ دقیقه از اولین ساعات روز اربعین به روی […]

رادیو تبریز برنامه های مختلفی برای اربعین امام حسین (ع) تدارک دیده است.

عصر تبریز: به گزارش روابط عمومی صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی، رادیو تبریز برنامه های مختلفی برای اربعین امام حسین (ع) تدارک دیده است : ویژه برنامه ” صبح اربعین” به مدت ۱۵۰ دقیقه از اولین ساعات روز اربعین به روی آنتن می رود. در این برنامه علاوه بر پخش نوحه ها و مداحی ها، تلفن ها و پیامک های شنونده ها، گزارش از عزاداری های مساجد و محلات مختلف شهر، اجتماع بزرگ عزاداران در میدان ساعت تبریز هم پوشش داده خواهد شد.
صبح اربعین به تهیه کنندگی و نویسندگی بهرام بهروزی، گویندگی داریوش رضوان، گزارشگری مصطفی قناد و صدابرداری محمد مرسلی پخش خواهد شد.
رادیو صدای مرکز آذربایجان شرقی در بخش عصرگاهی هم ویژه برنامه های خود را در روز اربعین با پخش ۲۴۰ دقیقه برنامه زنده ادامه داده و همراه با شنوندگان خود به عزداری و سوگواری سید و سالار شهیدان خواهد پرداخت. در برنامه عصرگاهی هم با تدارک آیتم های مختلف شامل مطالبی از روزهای اربعین و گزارش های مردمی، موسیقی های حماسی و حزین، بحث کارشناسی درخصوص اربعین حسینی و فضیلت زیارت آن امام بزرگوار در روز اربعین و برقراری ارتباط مستقیم با کربلای معلا و نیز همکاران رادیو اربعین در خدمت سوگواران آن حضرت در روز اربعین سرورو سالار شهیدان خواهد بود.
در برنامه عصرگاهی اربعین هم که از ساعت ۱۵ الی ۱۹ پخش می شود علیرضا مهدوی تهیه کننده، محمدحسین علیزاده دستیار تهیه، اکرم امجد گوینده ، مصطفی قناد گزارشگر و محمد فتح آبادی صدابردار می باشد.
رادیو برون مرزی مرکز آذربایجان شرقی هم برای مخاطبان خود در روز اربعین حسینی برنامه هایی تهیه کرده است که می توان به تهیه و پخش گزارش های خبری ویژه از مراسم اربعین در جمهوری آذربایجان، انتقال حال و هوای کاروان های پیاده اربعین به مخاطبان خاص خود ،تفاسیر خبری ویژه عزاداریهای اربعین در بخش های خبری مختلف، ویژه برنامه شناوردر ۵ دقیقه ، پرداخت ویژه به واقعه اربعین در برنامه های روتین با استفاده از کارشناسان مذهبی و مطالبی راجع به اربعین سید و سالار شهیدان اشاره کرد.