عدم رعایت مسائل ایمنی حادثه آفرید/با تلاش اورژانس کارگر جوان ملکانی به زندگی برگشت
عدم رعایت مسائل ایمنی حادثه آفرید/با تلاش اورژانس کارگر جوان ملکانی به زندگی برگشت
کارگر ۳۵ ساله ی ملکانی که پیش از ظهر امروز یکشنبه در هنگام کار بر اثر برق گرفتگی ناشی از بتونر دچار ایست قلبی شده بود، با تلاش تکنسین های اورژانس این شهرستان باردیگر به زندگی برگشت.

عصر: کارگر ۳۵ ساله ی ملکانی که پیش از ظهر امروز یکشنبه در هنگام کار بر اثر برق گرفتگی ناشی از بتونر دچار ایست قلبی شده بود، با تلاش تکنسین های اورژانس این شهرستان باردیگر به زندگی برگشت.

مسوول روابط عمومی اورژانس استان آذربایجان شرقی گفت: پس از گزارش حادثه برق گرفتگی و کاهش هوشیاری مردجوان اورژانس ملکان سریعا  عازم محل شد.

وحید شادی نیا افزود : کارشناسان اورژانس موقع رسیدن بر بالین با مرد جوانی که فاقد علائم حیاتی بود مواجه شدند و سریعا اقدامات درمانی پیش بیمارستانی و احیاء قلبی ریوی پیشرفته را شروع کردند.

️وی اظهار داشت: خوشبختانه اقدامات تخصصی اورژانس منجر به بازگشت علائم حیاتی کارگر جوان شد و پس از تثبیت علائم همودینامیک فرد نجات یافته جهت اقدامات تکمیلی و مرکز درمانی تخصصی به تبریز اعزام شد.

شادی نیا تاکید کرد: متاسفانه عدم رعایت مسائل ایمنی در محیط کار باعث بروز حوادث کاری می شود و با رعایت موارد ایمنی از بروز حوادث مشابه جلوگیری می شود.