نسخه جدید تاکسی آنلاین “قونقا”در تبریز رونمایی شد+تصاویر
نسخه جدید تاکسی آنلاین “قونقا”در تبریز رونمایی شد+تصاویر
رئیس شورای اسلامی شهر تبریز در مراسم نخستین سالگرد تاسیس تاکسی آنلاین قونقا از نسخه جدید این اپلیکیشن رونمایی کرد.

مراسم سالروز راه‌اندازی تاکسی آنلاین “قونقا” شب گذشته با حضور عوامل و دست‌اندرکاران این مجموعه و همچنین برخی از مدیران استانی و شهری در سالن مرکز تجارت جهانی تبریز برگزار شد.

عصر: شکور اکبرنژاد رئیس شورای اسلامی شهر تبریز در مراسم نخستین سالگرد تاسیس تاکسی آنلاین قونقا از نسخه جدید این اپلیکیشن رونمایی کرد.

تاکسی آنلاین قونقا

تاکسی آنلاین قونقا که از یک سال پیش فعالیت خود را در کلانشهر تبریز آغاز کرده است هم اکنون زمینه اشتغال بیش از یک هزار نفر را در این شهر فراهم کرده و همزمان با آغاز دومین سال فعالیت گستره نفوذ و خدمات خود را افزایش می دهد.

نسخه جدید قونقا

حامد صفری مدیر عامل تاکسی آنلاین قونقا با اشاره به فعالیت استارت آپ ها در تبریز اظهار داشت: خوشبختانه در طول سال های اخیر استارت آپ ها در تبریز پا گرفته اند و شاهد فعالیت آنها هستیم.

قونقا در تبریز

وی ادامه داد: تاکسی آنلاین قونقا هم با رویکر د کاهش بار ترافیک، سهولت ارایه خدمات و کاهش هزینه حمل و نقل عمومی راه اندازی شد و امروز شاهد اولین سالگرد تاسیس آن هستیم.

جشن قونقا

وی ابراز امیدواری کرد با حمایت اعضای شورای اسلامی شهر تبریز و مدیران شهرداری زمینه توسعه این اپلیکیشن در تبریز فراهم شود.

صفری ابراز امیدواری کرد با ورود به رویداد تاریخی تبریز ۲۰۱۸ شاهد افزایش تنوع خدمات از این اپلیکشین در شهر باشیم.

این گزارش حاکی است، مراسم نخستین سالگرد تاسیس اپلیکیشن تاکسی آنلاین قونقا دوشنبه شب در تالار برج تجارت جهانی تبریز برگزار شد.