آل هاشم: به هر دو عزیز پیامک فرستادم/ممکن بود تنش هایی ایجاد شود
آل هاشم: به هر دو عزیز پیامک فرستادم/ممکن بود تنش هایی ایجاد شود
در پی لغو مناظره مسعود پزشکیان و احمد علیرضا بیگی، امام جمعه تبریز گفت: شب گذشته از آنها خواهش کردم خدای نکرده مطلبی گفته نشود که دشمنان سو استفاده کنند، علاوه بر این نظر خود را پیامکی به اطلاع آنها رساندم.

به گزارش عصرتبریز، حجت الاسلام آل هاشم، در حاشیه بازدید از نمایشگاه کتاب تبریز در گفت‌وگویی اعلام کرد: شب گذشته در پیامکی به هر دو عزیز، گفتم شاید برگزاری این مناظره به صلاح نباشد، البته توصیه بنده یک توصیه ارشادی بود و حتما نگفتم برگزار نشود، گفتم اگر ممکن است تجدید نظر بکنید.

وی خاطرنشان کرد: از اصل حضور نمایندگان و مسئولین در دانشگاه‌ها به جهت پاسخگویی به مطالبات دانشجویی خوشحالیم و استقبال می‌کنیم،  توصیه ما هم همین است که مسئولین در دانشگاه ها و در محیط های دانشجویی حاضر شده و پاسخگوی مطالبات دانشجویان باشند، خود مقام معظم رهبری بارها به مسئولین توصیه کردند در مجامع دانشگاهی حضور پیدا کنند.

وی با اشاره به  یادآور شد: یکی دو روز بود  که برخی مسئولین سیاسی استان از من خواستند در رابطه با مناظره تدبیری بیندیشم، چرا که اخباری به ما رسیده بود که ممکن است در حاشیه ی این دیدار تنش هایی ایجاد شود، پیرو پیش بینی عزیزان، بنده نظر خود را به هر دو این نمایندگان رساندم.

گفتنی است، بنابر اعلام جامعه اسلامی دانشجویان، ظهر امروز قرار بود مسعود پزشکیان، نائب رئیس مجلس شورای اسلامی و نماینده تبریز، اسکو و آذرشهر و احمدعلیرضا بیگی نماینده تبریز، اسکو و آذرشهر در  خصوص اقدامات وزارت راه و شهرسازی در دولتهای دهم و یازدهم با یکدیگر مناظره کنند، دکتر پزشکیان این مناظره را ترک کرد و گفت به صلاحدید نماینده ولی فقیه در استان در خصوص مناظره احترام می‌گذارد، این در حالی بود که احمدعلیرضا بیگی اعلام کرد: در خصوص این مناظره توصیه ای به من نشده است!