کشف و ضبط محموله ۲ میلیاردی کالای قاچاق در اهر
کشف و ضبط محموله ۲ میلیاردی کالای قاچاق در اهر

مقادیر قابل توجهی از کالاهای قاچاق در انباری واقع در سطح شهرستان اهر، توسط پلیس کشف شد.

به گزارش خبرنگار عصر در اهر؛ فرمانده انتظامی شهرستان اهر اظهار نمود: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و در پی کسب خبری از نگهداری مقادیر قابل توجهی از کالاهای قاچاق در انباری واقع در سطح شهرستان اهر، عملیات شناسایی محل و اقدام برای کشف در دستور کار پلیس قرار گرفت.
سرهنگ یونس منفرد در تشریح کشف و مراحل عملیات، ادامه داد: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان اهر دپوی مورد نظر را کشف و با هماهنگی دستگاه قضایی، محل را مورد بازرسی قرار دادند.
وی تصریح کرد: از این انبار انواع لوازم خانگی(۵۰ دستگاه اجاق گاز رومیزی، ۶ دستگاه پکیج دیواری، ۱۰۳ عدد ترموستات لوازم خانگی)، ۳۱۵۰ دستگاه گوشی تلفن همراه، مقادیری لوازم التحریر و لوازم بهداشتی کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان اهر درباره ارزش ریالی این کالاهای قاچاق، خاطر نشان کرد: این کالاها برابر نظریه کارشناسی، ۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.
وی همچنین از دستگیری یک نفر در رابطه با این پرونده خبر داد و گفت: فرد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی به دادگستری شهرستان و کالاهای مکشوفه به اداره تعریرات حکومتی تحویل داده شد.
سرهنگ منفرد در پایان ضمن تشکر از همکاری شهروندان، خواستار همکاری مستمر و روز افزون مردم با پلیس شد و ابراز داشت: جهت ارتقای نظم و امنیت عمومی، شهروندان اهری در صورت مشاهده هر گونه تخلف پلیس را با شماره تماس ۱۱۰ در جریان بگذارند.