ادامه برش صندوق‌ها به معنی سرقت است/به توصیه بزرگان جواب گستاخی‌های شهرداری را نداده‌ایم/دیگر سکوت جایز نیست
ادامه برش صندوق‌ها به معنی سرقت است/به توصیه بزرگان جواب گستاخی‌های شهرداری را نداده‌ایم/دیگر سکوت جایز نیست

مدیرکل کمیته امداد استان آذربایجان شرقی گفت: شهرداری همچنان اقدام به برش صندوق‌ها می‌کند که این عمل به معنی سرقت است، اگر صحبت از نوع‌گرایی و تحول است این کارها با “دون‌کیشوت”بازی فرق دارد، نام دون‌کیشوت بازی و گستاخی را هیچ‌وقت شجاعت و نوع‌آوری نگذاریم.

به گزارش عصر تبریز، محمد کلامی با اشاره به ادعای توافق‌نامه منعقد شده بین کمیته امداد و شهرداری در خصوص ساماندهی صندوق‌های صدقات اظهار کرد: شهرداری نامه‌ای در دوم آذر ماه نوشت که در چهارم  آذرماه به دست ما رسید.

وی گفت: از طرف دیگر، شهرداری در سوم آذر ماه اقدام به برچیدن و برش صندوق‌های صدقه کرد که تصاویر مربوطه در فضای مجازی نیز منتشر شد یعنی قبل از هرگونه توافقی شهرداری اقدام به برش صندوق‌ها کرده بود.

مدیرکل کمیته امداد استان افزود: طبق توافق بین کمیته امداد و شهرداری مقرر شد تا ۱۰ روز قبل نیروهای ما جاهای مناسب برای صندوق‌ها را شناسایی و مکان‌یابی کنند تا براساس این هماهنگی، این صندوق‌ها ساماندهی شوند که این مهلت برای ۲۵ آذر بود ولی عوامل شهرداری در روز ۱۶ آذر بدون اطلاع ما اقدام به برش صندوق‌ها کردند.

کلامی گفت: بر همین اساس ما نامه‌ای به شهرداری نوشتیم و رونوشت آن نامه را به امام جمعه شهر تبریز همچنین استاندار فرستادیم با این مضمون که چون شهرداری وفا به عهد نکرده است، این توافق‌نامه ارزشی ندارد.

مدیرکل کمیته امداد استان افزود: شهرداری همچنان اقدام به برش صندوق‌ها می‌کند که این عمل به معنی سرقت است، اگر صحبت از نوع‌گرایی و تحول است این کارها با “دون‌کیشوت”بازی فرق دارد، نام دون‌کیشوت بازی و گستاخی را هیچ‌وقت شجاعت و نوع‌آوری نگذاریم.

کلامی در پایان گفت: ما به احترام مدیران کلان استان؛ آقای استاندار و حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم تا به امروز خواسته خود را در مراجع قانونی مطرح نکرده‌ایم ولی گستاخی‌هایی که می‌شود، ما را مجبور می‌کند تا ما هم به صورت رسانه‌ای، علنی و دادسرایی وارد کار شویم.