بودجه تیم در سه سال گذشته ثابت بود/ درباره تمدید قرارداد تصمیمی اتخاذ نشده است
بودجه تیم در سه سال گذشته ثابت بود/ درباره تمدید قرارداد تصمیمی اتخاذ نشده است

به گزارش گروه ورزشی عصر تبریز، عادل بناکار روز یکشنبه در گفت‎وگو با خبرنگار ایرنا گفت: با موافقت فدراسیون والیبال ایران دو تیم والیبال شهرداری تبریز و پیکان تهران، بدون برگزاری مسابقه به مقام سوم مشترک مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور دست یافتند. وی افزود: با توجه به اینکه برگزاری مسابقه رده بندی لیگ […]

به گزارش گروه ورزشی عصر تبریز، عادل بناکار روز یکشنبه در گفت‎وگو با خبرنگار ایرنا گفت: با موافقت فدراسیون والیبال ایران دو تیم والیبال شهرداری تبریز و پیکان تهران، بدون برگزاری مسابقه به مقام سوم مشترک مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور دست یافتند.
وی افزود: با توجه به اینکه برگزاری مسابقه رده بندی لیگ برتر والیبال برای هر دو تیم بار مالی و نیز احتمال مصدومیت بازیکنان هر دو تیم بخصوص بازیکنان تیم ملی در آن وجود دارد، با موافقت و هماهنگی دو تیم از فدراسیون والیبال ایران درخواست شد تا هر ۲ به عنوان سومی لیگ برتر برگزیده شوند که این خواسته برآوره شد.
بناکار در خصوص وضعیت قرارداد خود، کادر فنی و بازیکنان تیم والیبال شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه قراردادها یک ساله بود، با پایان مسابقات لیگ برتر والیبال این قرارداد ها به اتمام رسید و تا این لحظه تصمیم جدیدی در این مورد اتخاذ نشده است.
وی با اشاره به موفقیت های چشمگیر بازیکنانش در لیگ برتر والیبال امسال یادآور شد: متاسفانه مدت سه سال است که بودجه تیم والیبال شهرداری تبریز ریالی افزایش نیافته و همچنان در حد ۴۰ میلیارد ریال متوقف مانده است.
بناکار اضافه کرد: با توجه به درخشش بازیکنان و کسب مقام سوم مشترک لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور، از مسوولان ورزشی استان و شهرداری تبریز خواهان نگرش و تجدید نظر در مورد افزایش بودجه این تیم هستم.
وی ادامه داد: متاسفانه افرادی در این برهه زمانی سعی در بی ارزش جلوه دادن موفقیت های تیم والیبال شهرداری تبریز دارند و نباید به این افراد اجازه داد تا به مقصود خود برسند، زیرا تیم والیبال شهرداری تبریز یکی از تیم های پرطرفدار آذربایجان است.
سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز گفت: برغم تلاش بازیکنان و کسب نتایج خوب و قرار گرفتن در مرحله پلی آف و چهار تیم برتر لیگ برتر والیبال کشور، متاسفانه نتوانستیم به فینال راه یابیم و از این بابت تمام هواداران معذرت می خواهم.
وی با اشاره به خبرهای ضد و نقیض دوپینگ بازیکنان یکی از تیم های ورزشی لیگ برتری که به نوشته بعضی رسانه ها والیبال بود، گفت: اگر این ادعا اثبات شود روی نتیجه تیمی تاثیری ندارد بلکه جریمه فردی شامل این خطا است.
تیم والیبال شهرداری تبریز در مسابقه اول و دوم خود در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر فصل گذشته باشگاه های والیبال کشور سه بر صفر در تبریز و سه بر یک در اردکان به تیم خاتم اردکان باخت و به همراه تیم والیبال پیکان تهران به مقام سوم مشترک لیگ برتر امسال دست یافت.

انتهای پیام/