سپیدرود ۱ –  ۰ تراکتورسازی؛ فاصله اندک تراکتور با منطقه سقوط
سپیدرود ۱ –  ۰ تراکتورسازی؛ فاصله اندک تراکتور با منطقه سقوط
سپیدرود در هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر فوتبال موفق شد تراکتورسازی را شکست دهد.

به گزارش خبرنگار عصر، تیم های سپیدرود رشت و تراکتورسازی تبریز در هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۶ امروز (جمعه) در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف یکدیگر رفتند.

نیمه اول این دیدار متعادل آغاز شد و دو تیم محتاطانه بازی را آغاز کردند اما در دقیقه ۲۵ عارف آغاسی با شوتی بد توپ را به محمد غلامی زد تا توپ به عماد میرجوان برسد و این بازیکن موقعیت بسیار خوبی را در مقابل دروازه تراکتورسازی به دست آورد، میرجوان با پاسی در عرض محمد غلامی را صاحب توپ کرد و این بازیکن با شوتی محکم دروازه تراکتورسازی را باز کرد.

در دقایق ابتدایی نیمه دوم نیز تراکتورسازی و سپیدرود شور و شوق برای حمله و ایجاد موقعیت نداشتند، بازیکنان دو تیم بیشتر به درگیری و خطا های متعدد می پرداختند.

دقیقه ۷۲ سانتر رضا شربتی روی تیر دو به محمد ایرانپوریان رسید ولی پاس با سر او به یاران خودی نرسید و از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۷۳ در حالی که مطهری در حال تک به تک شدن با صادقی بود، تکل عالی نورمحمدی توپ را از جلوی پای او ربود.

دقیقه ۷۶ تراکتورسازی صاحب ضربه ای کاشته شد که ضربه آزاد محمد ابراهیمی با شیرجه بلند صادقی راهی به دروازه سپیدرود نیافت.

در دقیقه ۸۳ روی سانتزی از سمت چپ، ضربه سر ارسلان مطهری با برخورد به دیرک افقی دروازه راهی اوت شد تا خطر از بیخ گوش شاگردان کریمی بگذرد.

توحید غلامی و محمدرضا مهدوی از سپیدرود و محمدرضا مهدی‌زاده از تراکتورسازی در این بازی کارت زرد دریافت کردند.

سپیدرود با پیروزی ارزشمندی که مقابل تراکتورسازی به دست آورد، ۲۹ امتیازی شد و به رده دوازدهم جدول رسید. تراکتورسازی بحران زده هم با این باخت همچنان ۳۰ امتیازی و در همان رتبه دهم جدول باقی ماند.

انتهای پیام/