تیم تبریزی با قدرت در لیگ دسته سوم حضور می یابد
تیم تبریزی با قدرت در لیگ دسته سوم حضور می یابد
در حالی که پیش از این قرار بود امتیاز تیم تازه دسته سومی شده تبریزی واگذار شود، با تصمیم جدید هیات مدیره باشگاه قرار است این تیم با قدرت در مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال کشور حضور یابد.

به گزارش عصرتبریز، تیم فوتبال زیست سبز تبریز چندی پیش با کسب عنوان قهرمانی لیگ استان آذربایجان شرقی موفق به صعود به مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال کشور شد. پس از کسب سهیمه مسابقات لیگ دسته سوم، مسئولان باشگاه زیست سبز با توجه به مشکلات مالی قصد فروش امتیاز این تیم را داشتند. چند هفته ای این موضوع به قوت خود باقی بود تا اینکه اعلام شد سهمیه تیم زیست سبز به خارج استان واگذار نخواهد شد، به این ترتیب هیات مدیره باشگاه تصمیم بر حضوری قدرتمندانه در مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال کشور کرد.

به این ترتیب امتیاز لیگ دسته سوم که توسط تیم زیست سبز تبریز کسب شده بود در استان ماند و این تیم فصل آینده در این رقابت ها حضور خواهد یافت.

جاوید نوری، رئیس هیات مدیره باشگاه زیست سبز در این مورد اظهار داشت: ابتدا به دلیل مشکلات مالی قصد فروش سهمیه را داشتیم که این امر بنا به دلایلی که ذکر شد میسر نشد. به دنبال این اتفاق تصمیم بر این شد که تیم را با قدرت راهی مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال کشور کنیم. بی شک در این رقابت ها کار بسیار سختی خواهیم داشت چرا که باید با تیم هایی از سراسر کشور روبرو شویم.

وی ادامه داد: برای حضوری شایسته و آبرومندانه در مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال کشور نیاز به حمایت داریم و از همین جا از تمامی شرکت ها و موسسات استان که توانایی اسپانسرینگ دارند دعوت به همکاری می کنم. بی شک ورود بخش خصوصی و حامیان مالی متمول استان می تواند آینده ای مناسب برای تیم ما رقم بزند. در حال حاضر جوانان بسیار خوبی در تیم ما حضور دارند که در صورت توجه به آنها می توان در آینده شاهد حضورشان در تیم های بزرگ استان نیز باشیم.

انتهای پیام/