کاروان تبریز ۲۰۱۸ به معرفی ظرفیت های گردشگری آذربایجان پرداخت
کاروان تبریز ۲۰۱۸ به معرفی ظرفیت های گردشگری آذربایجان پرداخت
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی گفت: کاروان تبریز ۲۰۱۸ با شعار حمایت از کالای ایرانی، برای اولین بار به طور تخصصی به معرفی ظرفیت های گردشگری و آیین های سنتی و اصیل آذربایجان پرداخت.

به گزارش خبرنگار عصر، مرتضی آبدار ظهر امروز (پنجشنبه) در استقبال از کاروان تبریز ۲۰۱۸، اظهار کرد: کاروان تبریز ۲۰۱۸ یکی از شاخص ترین ایده ها و اقدامات اداره کل میراث فرهنگی استان در حوزه تبلیغات و معرفی رویداد بین المللی تبریز ۲۰۱۸ با شعار حمایت از کالای ایرانی بود که برای اولین بار به طور تخصصی به معرفی ظرفیت های گردشگری و آیین های سنتی و اصیل آذربایجان پرداخت.

وی افزود: این کاروان متشکل از ۷۰ عضو فعال در زمینه های صنایع دستی، صنعتی و هنرهای آیینی آذربایجان بود که با سفر به ۱۵ مرکز استان و شهرستان در سطح کشور و برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری مختلف ، به معرفی و اشاعه فرهنگ و هنر بی بدیل آذربایجان پرداختند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی با اشاره به برگزاری سیرک بین المللی برزیل – ایران، خاطرنشان کرد: این اتفاق برای نخستین بار در کشور با مشارکت اداره کل میراث فرهنگی استان و شهرداری کلانشهر تبریز در راستای اهداف رویداد بین المللی ۲۰۱۸ برگزاری می‎شود.

گفتنی است کاروان سفیران گردشگری تبریز ۲۰۱۸ ظهر امروز پس از ۲۳ روز ایرانگردی وارد تبریز شد.

انتهای پیام/