لطفا تا مشخص شدن مالک صبر کنید
لطفا تا مشخص شدن مالک صبر کنید
در محافل فوتبالی تبریز خبری مبنی بر حضور ماگات بر روی نیمکت تراکتورسازی مطرح شده است.

به گزارش خبرنگار عصر، خبر حضور سرمربی آلمانی در تیم تراکتورسازی باعث شد تا هواداران تراکتورسازی امیدوار به فصلی متفاوت باشند اما نکته مهم این است که هنوز تکلیف مالکیت باشگاه مشخص نیست و تا این موضوع مشخص شود تمامی این اخبار را باید در حد گمانه زنی دانست.

ولفگانگ فلیکس ماگات، سرمربی ۶۴ ساله آلمانی که سابقه هدایت تیم های بزرگ کشورش همچون بایرن مونیخ، شالکه و وردربرمن را دارد به عنوان گزینه هدایت تیم تراکتورسازی در فصل آینده معرفی شده است.

این خبر که روز گذشته در محافل خبری فوتبال تبریز مطرح شد در شرایط فعلی تیم تراکتورسازی کمی غیرواقعی به نظر می رسد اما با توجه صحبت هایی که چندی پیش از سوی محمدرضا زنوزی در مورد حضور یک سرمربی سرشناس خارجی در تراکتورسازی در صورت حضورش در این تیم خبر داده می توان آن را توجیه کرد. البته هواداران تراکتورسازی در سال های اخیر عادت به مطرح شدن نام های بزرگی دارند که هیچ گاه به واقعیت تبدیل نشده اند. از مصطفی دنیزلی تا الکساندر نوری نام هایی هستند که در سال های اخیر به عنوان گزینه های هدایت تراکتورسازی مطرح شده و هیچ گاه به واقعیت تبدیل نشده اند.

حال از ولفگانگ فلیکس ماگات به عنوان گزینه احتمالی هدایت تراکتورسازی یاد می شود ولی قبل از هر چیز باید ابتدا تکلیف مالکیت این تیم مشخص شود چرا که تا زمانی که این موضوع مشخص نشود عملا هر خبری در مورد بازیکنان یا مربیان آینده تراکتورسازی در حد گمانه زنی طبقه بندی خواهند شد.

انتهای پیام/