اولویت ارائه خدمات شهری و عمرانی مبتنی بر نیازهای شهروندی است
اولویت ارائه خدمات شهری و عمرانی مبتنی بر نیازهای شهروندی است
شهردار منطقه ۴ تبریز با بیان اینکه اولویت ارائه خدمات شهری و عمرانی مبتنی بر نیازهای شهروندی است، گفت: تامین رفاه و آسایش و توزیع متوازن خدمات در سطح محلات جزو اولویت های اصلی است.

به گزارش عصرتبریز، اکبر امجدی با بیان اینکه هدف گذاری شهرداری منطقه چهار در سال ۹۷ تکمیل پروژه های نیمه تمام سال گذشته و اجرای پروژه های پیش بینی شده در سال جاری است، افزود: تامین رفاه و آسایش و توزیع متوازن خدمات در سطح محلات جزو اولویت های اصلی است.

وی گفت: بخش عمده ای از پروژه های پیش بینی شده در بودجه سال گذشته تکمیل و تقدیم شهروندان شد و تعدادی دیگر از این پروژه ها از جمله ایستگاه آتش نشانی فلکه معلم، اصلاح هندسی میدان معلم، پارک سردار ملی، مسیرگشایی خیابان حجتی به چایکنار(امتداد قطران)، مسیرگشایی ادامه خیابان فیضیه به نظام پزشکی و مغازه های سنگی به زودی تکمیل و به بهره برداری می رسند.

شهردار منطقه ۴ پروژه پارک بزرگ را یکی از تاثیرگذارترین اقدامات پیش بینی شده در سال ۹۷ عنوان کرد و افزود: با حفظ کاربری مزروعی به عنوان منطقه بیولوژیکی، اولین پارک سبزیجات و صیفی جات احداث می شود.

امجدی با بیان اینکه اولویت ارائه خدمات شهری و عمرانی مبتنی بر نیازهای شهروندی است، تصریح کرد: در سال جاری، احداث پارک های محله ای جدید، بهبود آسفالت معابر، اجرای طرح های ترافیکی، پیاده رو سازی و کف سازی معابر، اجرای کانال دفع آب های سطحی، احداث میادین میوه و تره بار و … از اولویت های کاری است.

انتهای پیام/