راه انداری سامانه رزرو آنلاین اقامتگاه های بوم گردی استان
راه انداری سامانه رزرو آنلاین اقامتگاه های بوم گردی استان
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی با بیان اینکه اداره کل میراث فرهنگی استان به لحاظ نرم افزاری نیز در حوزه بوم گردی وارد عرصه شده است، گفت: سامانه رزرو آنلاین اقامتگاه های بوم گردی استان راه اندازی شده است.

به گزارش خبرنگار عصر، مرتضی آبدار با اشاره به اینکه استفاده از ظرفیت های روستایی در توسعه اقامتگاه های طبیعت گردی و بوم گردی مورد توجه و تاکید این مجموعه با هدف توسعه گردشگری در شهرستان هاست، گفت: علاوه بر صدور مجوز فعالیت ۲۶ اقامتگاه بومی در کلیبر، پرونده ۳۴ محل پیشنهاد شده برای تبدیل به اقامتگاه بوم گردی نیز در استان در دست بررسی است و پس از طی مراحل اداری، مجوز فعالیت مکان های مذکور نیز صادر خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی افزود: اهتمام اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان در جهت گسترش گردشگری روستایی و بوم گردی بر این اصل استوار است تا تعداد اقامتگاه های بوم گردی در آینده نزدیک به ۱۰۰ مورد افزایش یابد.

وی اضافه کرد: برگزاری دوره های آموزشی تخصصی بوم گردی، برپائی نمایشگاه های مختلف و معرفی صنایع دستی روستایی از جمله اقدامات و فعالیت های میراث فرهنگی آذربایجان شرقی در توسعه بوم گردی است.

آبدار با بیان اینکه اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی به لحاظ نرم افزاری نیز در حوزه بوم گردی وارد عرصه شده است، گفت: سامانه رزرو آنلاین اقامتگاه های بوم گردی استان به آدرس www.yasha.io به همت بخش خصوصی راه اندازی شده است.

انتهای پیام/