حضور در تراکتور نیاز به فکر کردن ندارد/ تیم ملی هنوز برایم قابل دسترس است
حضور در تراکتور نیاز به فکر کردن ندارد/ تیم ملی هنوز برایم قابل دسترس است
هافبک جدید تراکتورسازی گفت: از پیشنهاد تراکتوری ها خوشحال شدم و بدون توجه به مسائل مالی به خواسته آنها لبیک گفته و با افتخار پیراهن تراکتور را در فصل پیش رو به تن خواهم کرد.

علبرضا نقی‎زاده، به عنوان اولین بازیکن انتقالی از گسترش فولاد به تراکتورسازی با سرخ پوشان تبریزی قرار داد امضا کرد.

گفت‎وگوی خبرنگار عصر با این بازیکن را به بهانه حضور در تراکتورسازی بخوانید:

تراکتورسازی برایم فراتر از یک باشگاه فوتبال است

فوتبال آذربایجان را همه با تراکتورسازی می شناسند. تراکتورسازی در بین مردم خطه آذربایجان دلیل زندگی خیلی هاست و من هم به عنوان یک بچه تبریز که از کودکی عاشق فوتبال بودم تراکتورسازی برایم فراتر از یک باشگاه فوتبال است. از پیشنهاد تراکتوری ها خوشحال شدم و بدون توجه به مسائل مالی به خواسته آنها لبیک گفته و با افتخار پیراهن تراکتور را در فصل پیش رو به تن خواهم کرد.

برنامه های ویژه‎ای برای این فصل دارم

تراکتورسازی در لیگ هجدهم شرایط متفاوتی را تجربه خواهد کرد. این تیم بعد از مدت ها می تواند با آرامش در بازی ها حضور یافته و در حد و اندازه های یک تیم مدعی ظاهر شود. من هم برنامه های ویژه‎ای برای این فصل دارم و به امید خدا می روم که با درخشش در تراکتورسازی بازهم به تیم ملی برسم.

هواداران بدانند که به عشق آنها بازی خواهیم کرد

تفاوت تراکتورسازی با خیلی از تیم های دیگر این است که همه بازیکنان در حین ورود به زمین می دانند که میلیون ها هوادار از برد و باخت آنها تاثیر می گیرند. هواداران تراکتور بدانند که در فصل پیش رو به عشق آنها بازی خواهیم کرد. امیدوارم آنها از همان آغاز فصل ما را تنها نگذارند تا دست در دست هم تراکتورسازی بار دیگر به تیمی مدعی در فوتبال ایران تبدیل کنیم.

تیم ملی هنوز برایم دست یافتنی است

مصدومیتی که در آغاز لیگ هفدهم گریبانم را گرفت همه برنامه هایم برای حضور در تیم ملی را به هم زد. به هر حال خواست خدا بود و من هم شاکرم. تیم ملی هنوز برایم دست یافتنی است و ضمن آرزوی موفقیت برای بچه های تیم ملی در جام جهانی، فصل آینده با درخشش در تراکتورسازی بازهم به تیم ملی خواهم رسید.

مجموعه خوبی در تراکتور گردهم آمده‎اند

جو کنونی تراکتورسازی بسیار خوبی است و مجموعه خوبی گرد هم آمده‎اند. آقای خطیبی به عنوان کسی که همیشه به جوانان فوتبال تبریز به معنای واقعی کلمه اعتقاد داشته‎اند در کنار آقای زنوزی که زحماتشان برای فوتبال تبریز غیرقابل کتمان است می توانند روزهای خوبی را برای تراکتور رقم بزنند.

انتهای پیام/