۹۷۴ اثر به دبیرخانه جشنواره سراسری کاریکاتور ارسال شد
۹۷۴ اثر به دبیرخانه جشنواره سراسری کاریکاتور ارسال شد

عصر تبریز: معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت : ۹۷۴ اثر از ۱۰۷ هنرمند کشور به دبیرخانه جشنواره سراسری کارتون و کاریکاتور مطبوعات ارسال شده است. محمدحسن چمیده فر روز شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: این تعداد آثار از ۳۹ شهرستان و ۶۵ نشریه و سایت های […]

عصر تبریز: معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت : ۹۷۴ اثر از ۱۰۷ هنرمند کشور به دبیرخانه جشنواره سراسری کارتون و کاریکاتور مطبوعات ارسال شده است.

محمدحسن چمیده فر روز شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: این تعداد آثار از ۳۹ شهرستان و ۶۵ نشریه و سایت های مختلف خبرگزاریها و پایگاههای خبری ارسال شده که بیشترین آثار شرکت کننده به ترتیب از استان های آذربایجان شرقی،اصفهان ، تهران ،کردستان ،خراسان رضوی و کرمانشاه می باشد .

وی با بیان اینکه کدگذاری آثار رسیده انجام شده و داوری جشنواره به صورت امتیازبندی در دو گروه انجام می شود ،افزود : داوران هنری و داوران حوزه مطبوعات در دو مرحله داوری جشنواره کاریکاتور مطبوعات را در تهران و تبریز انجام می دهند.

چمیده فر همچنین گفت: نخستین جشنواره سراسری کاریکاتور مطبوعات کشور با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی و خانه مطبوعات استان برگزار می شود.

وی یادآور شد: برگزاری جشنواره هایی از این دست در کنار ایجاد تحرک بیشتر و پویایی در نشریات و مطبوعات کشور با رویکرد تقویت خانه مطبوعات اجرا می شود.

اختتامیه و معرفی نفرات برتر و برگزیده نخستین جشنواره سراسری کارتون و کاریکاتور مطبوعات هفدهم مرداد امسال همزمان با روز خبرنگار در تالار اقبال آذر مجتمع فرهنگی و هنری ۲۹ بهمن تبریز برگزار می شود.