کاهش ذخایر خونی اداره کل انتقال خون آذربایجان‌شرقی در ماه رمضان
کاهش ذخایر خونی اداره کل انتقال خون آذربایجان‌شرقی در ماه رمضان
مدیرکل انتقال خون استان آذربایجان‎شرقی گفت: اهدای خون راهی برای نجات بیماران بوده و از مردم خواهشمندیم نذر خود را در این روزها ادا کنند.

وحید مثمر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار عصر اظهار کرد: پنج مرکر دریافت خون در تبریز از جمله مسجد کبود، آخونی و مصلای امام خمینی که به صورت سیار است در ماه مبارک رمضان و در ساعت تعیین شده بعد افطار دایر هستند.

وی با اشاره به کاهش ذخایر خونی در ماه رمضان به علت کاهش مراجعه‌کنندگان ابراز کرد: اهدای خون راهی برای نجات بیماران بوده و از مردم تبریز خواهشمندیم نذر خود را در این روزها ادا کنند.

مدیرکل انتقال خون استان خاطرنشان کرد: با توجه به کاهش ذخایر خونی اداره کل انتقال خون استان جهت تامین نیازهای بیماران به خون و فرآورده‌های خونی در پایگاه‌های خونگیری سطح استان آماده ارائه خدمات به صورت مستقر و سیار است.

مثمر تاکید کرد: از همشهریان محترمی که از سلامتی جسمی برخوردار هستند، تقاضا می‌شود، جهت اهدای خون با ضمن همراه داشتن کارت ملی به پایگاه‎های انتقال خون مستقر در سطح استان مراجعه کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اداره کل انتقال خون تبریز و همچنین در سطح استان از جمله در شهرستان‌های مراغه و میانه آماده دریافت خون از زمان تعیین شده بعد افطار تا نیمه شب است.