فرصت‌طلبان اقتصادی از داعش بدترند
فرصت‌طلبان اقتصادی از داعش بدترند
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: متاسفانه در داخل کشور دوستانی داریم که سیستم داخل کشور را با دشمن اشتباه گرفته‌اند و بنده بارها تاکید کرده‌ام، افرادی که به دنبال فرصت‌های اقتصادی نادرست هستند، از داعش برای ملت ایران بدترند.

به گزارش عصرتبریز، معصومه آقاپور پیرامون افزایش قیمت افسارگیسخته‌ی دلار، خودرو، سکه و کالاهای اساسی و سکوت تیم اقتصادی دولت نسبت به این افزایش قیمت‌ها، گفت: در رابطه با افزایش قیمت‌ها که مرتبط با کمیسیون اقتصادی است، جلساتی برگزار شد که بحث قانون اصلاح پیشگیری در زمینه‌ی ارز و سکه در حال انجام است. در خصوص کالاهای اساسی نیز تقسیم بندی انجام شده است. بخش‌های پیمانکاری بر عهده‌ی کمیسیون عمران است. بخش‌های بهداشت و سلامت بر عهده‎‌ی کمیسیون بهداشت است و هر کمیسیونی بسته به وظایفی که دارد کارهایی را انجام می‌دهد.

وی ادامه داد: تا زمانی که ما فضای محیط کسب و کارمان درجه‌ی امنیت لازم را نداشته باشد، مشکلاتمان حل نخواهد شد. در حال حاضر کشور ما در سطح ۱۴۵ کشور، رتبه‌ی ۱۳۲ را دارد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس خاطرنشان کرد: کشور باید به سمت تولید ناخالص ملی قدم بردارد، جذب سرمایه گذاری خارجی صورت گیرد، بانک‌های کشور به بانک‌های جهانی متصل شوند و شفافیت و صراحت در امور اقتصادی داشته باشیم و ثبات سیاسی و اقتصادی هم در داخل کشور و هم در خارج از کشور داشته باشیم.

وی افزود: نماد و ویترین کشور ما در دنیا باید مناسب باشد و چهره‌ای تعاملی و گفت‌وگویی داشته باشیم نه چهره‌ای جنگ ستیز و چالشی، مخصوصا در بخش تجارت جهانی و بازارهای جهانی.

آقاپورعلیشاهی اظهار کرد: متاسفانه در داخل کشور دوستانی داریم که سیستم داخل کشور را با دشمن اشتباه گرفته‌اند و بنده بارها تاکید کرده‌ام، افرادی که به دنبال فرصت‌های اقتصادی نادرست هستند، از داعش برای ملت ایران بدترند.

دبیر اول کمیسیون اقتصادی مجلس ادامه داد: ما باید جلوی فعالیت این افراد را بگیریم و هر کمیسیون در مجلس در شاخه‌ی تخصصی خودش در تلاش است تا این عمل محقق شود.

وی ادامه داد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، باید ایجاد وحدت کنیم و به فکر مردم باشیم و دست از ستیزه جویی سیاسی و اقتصادی برداریم. در حال حاضر وقت انتقام گیری و ایرادگیری نیست.

آقاپورعلیشاهی، افزود: بسیاری از محصولاتی که در حال حاضر در داخل کشور در حال عرضه هستند،  مواد اولیه‌شان برای داخل کشور است و نیازی به افزایش قیمت ندارد و اینها همه فرصت طلبی‌ها، خود تحریمی‌ها و باورهای غلطی است که  یک سری افراد سودجو در کشور انجام می‌دهند.
وی، در ادامه خاطرنشان کرد: باید آگاه و مطمئن باشید که نمایندگان مجلس در کنار مردم هستند. شعار من این است نمایندگان برای مردم، با مردم و در کنار مردم هستند.

انتهای پیام/