باید با جدایی ستاره ها کنار بیاییم/ با توشاک می توانیم مدعی قهرمانی باشیم
باید با جدایی ستاره ها کنار بیاییم/ با توشاک می توانیم مدعی قهرمانی باشیم
بازیکن جدید تیم تراکتورسازی معتقد است که سرمربی ولزی می تواند تیم را برای قهرمان شدن آماده کنند.

به گزارش عصرتبریز، علیرضا نقی زاده، یکی از خریده های جدید تیم تراکتورسازی در مورد اولین جلسه تمرینی تیم و شرایط موجود صحبت کرده است که در ادامه می‎خوانیم:

برای شروع بد نبود

با تعداد بازیکن معقولی تمرینات را شروع زدیم و به نظرم برای شروع بد نبود. بازیکنان جدید در کنار بازیکنان قبلی حضور یافته و تمرین کردند. روز به روز به تعداد بازیکنان افزوده خواهد شد و امیدوارم که به زودی شاهد تکمیل شدن تیم از نظر بازیکن باشیم.

هواداران شرمنده مان کردند

استقبال هواداران از اولین تمرین مان بسیار خوب بود. آنها همانند یک بازی رسمی بازیکنان را در طول تمرین مورد تشویق قرار دادند. این لطف آنها ما را حسابی شرمنده کرد. تعامل خوب بین هواداران و بازیکنان از همین ابتدای فصل می تواند نوید یک فصل خوب و رویایی را بدهد.

با توشاک می توانیم مدعی قهرمانی باشیم

از رزومه و افتخارات توشاک صحبت کردن تکرار مکررات است. این سرمربی را همه می شناسند و من به شخصه از کار کردن زیر نظر این مربی بزرگ به شدت خوشحال هستم. با حضور ایشان در تمرینات، کار ما جدی تر دنبال خواهد شد. این سرمربی، با تجربه های بسیار بزرگی که در فوتبال اروپا داشته می تواند تراکتورسازی را به تیمی مدعی در لیگ برتر تبدیل کند.

جدایی ستاره ها سخت بود اما باید کنار بیاییم

ستاره های زیادی از تیم جدا شدند که این اتفاق برای همه سخت بود. به هر حال باید با این قضیه کنار بیاییم چرا که اتفاقی است که افتاده و راه برگشتی وجود ندارد. در فوتبال حرفه ای این اتفاقات عادی است و ما باید به فکر پر کردن جای خالی این بازیکنان به نحو احسن باشیم. از تمامی بازیکنانی بزرگی که در سال های اخیر در تراکتورسازی حضور داشتند و دیگر نیستند تشکر می کنم و امیدوارم که بتوانیم در فصل جدید جای خالی آنها را جبران کرده و تراکتور را به روزهای اوجش بازگردانیم.

امیدوارم گسترش در لیگ برتر بماند

گسترش فولاد تیمی است که من سال ها در آن بازی کرده ام. شرایط فعلی شرایط خوبی نیست و امیدوارم که هر چه زودتر تکلیف این تیم مشخص شود. به نظرم حیف است گسترش از لیگ برتر برود و دوست دارم شرایطی به وجود بیاید که این تیم بتواند به حضور خود در لیگ برتر ادامه دهد. فوتبال تبریز پتانسیل بالایی دارد و حضور دو نماینده از این شهر در لیگ برتر لازم است.

انتهای پیام/