عکسی که نشان از تب شدید فوتبال تبریز دارد!
عکسی که نشان از تب شدید فوتبال تبریز دارد!
فوتبال شهر تبریز روزهای عجیبی را پشت سر می‌گذراد.

به گزارش خبرنگار عصر، رسول خطیبی از سوی محمدرضا زنوزی به عنوان مالک جدید باشگاه ماشین سازی انتخاب شد. امتیاز لیگ برتری گسترش فولاد به ماشین سازی انتقال یافت. فیروز کریمی سرمربی ماشین سازی شد. ماشین سازی برای حضور قدرتمند در لیگ برتر، ۶ بازیکن شاخص به خدمت گرفت. تمام این اتفاقات در عرض یک هفته انجام شدند اما هیچ کدام تا این لحظه که تنها دو روز به آغاز بازی های لیگ برتر مانده ثبت رسمی نشده‌اند!

با وجود تمامی رویدادهای فوق، در برنامه بازی‌های هفته اول لیگ برتر که از سوی سازمان لیگ و در سایت این سازمان به عنوان متولی اصلی لیگ‌های فوتبال ایران به شمار می‌رود نام گسترش فولاد به چشم می‌خورد.

هیچ نامی از ماشین سازی در برنامه بازی‌های لیگ برتر دیده نمی‌شود. حتی در نامه نگاری اخیر به سازمان لیگ برای تغییر ساعت بازی هفته اول مقابل استقلال خوزستان، باشگاه مطالبه کننده گسترش فولاد بوده است!

در نهایت چه اتفاقی رخ خواهد داد؟ تنها دو روز مانده و فوتبال تبریز به شدت در تب می‌سوزد! اگر اتفاقی رخ ندهد سرنوشت این همه تصمیم و انتقال بازیکن و مربی و هزینه چه خواهد شد؟ اگر اتفاقی هم رخ بدهد سرنوشت گسترش که در آستانه آغاز بازی‌ها همچنان لیگ برتری به شمار می‌رود چه خواهد بود؟!

انتهای پیام/