زنوزی قولش به هواداران را عملی کرد/ توشاک از نحوه عملکردم راضی است
زنوزی قولش به هواداران را عملی کرد/ توشاک از نحوه عملکردم راضی است
دروازه‌بان تیم تراکتورسازی گفت: تراکتور باشگاه بزرگی است و به بازیکنان بزرگی نیاز دارد و خداروشکر که آقای زنوزی با جذب بازیکنان بزرگ، قولی که به هواداران داده بود را عملی کرد.

محسن فروزان پس از کسب تساوی مقابل نساجی مازندران در گفت‏‎وگو با خبرنگار عصر، اظهار کرد: خدا رو شکر بازی خوبی انجام دادیم و توانستیم یک امتیاز کسب کنیم چراکه تیم آقای نکونام با سبک خاصی فوتبال بازی می‌کرد که عبور از لایه‌های دفاعی آن بسیار دشوار بود.

وی افزود: حق هر دو تیم همین نتیجه مساوی بود.

دروازه‌بان تیم تراکتورسازی ادامه داد: در حال حاضر تمام تلاش خود را می‌کنم که بهترین بازی‌ام را به نمایش بگذارم و خداروشکر در این دو بازی که پشت سرگذاشته‌ایم عملکرد خوبی داشتم بطوریکه جان توشاک نیز از نحوه عملکردم راضی است.

وی در پاسخ به سوالی درخصوص نحوه دریافت گل از تیم نساجی، گفت: وقتی تیمی گل می‌خورد، کل یازده نفر آن تیم گل خورده‌اند و نباید اشتباه را گردن کسی انداخت. چهار دفاع تیم در این دو بازی عملکرد خوبی داشته‌اند و لذت می‌برم که پشت این چهار دفاع بازی می‌کنم؛ اما باید این را در نظر گرفت که اشتباهات همیشه وجود دارند.

فروزان اضافه کرد: تراکتورسازی تیم بزرگی است بطوریکه توقعات از آن بسیار بالاست و در حال حاضر ۱۶ الی ۱۸ بازیکن خوب دارد که چند بازیکن بزرگ هم به جمع ما اضافه خواهند شد و خداروشکر که آقای زنوزی با جذب بازیکنان بزرگ، قولی که به هواداران داده بود را عملی کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تراکتورسازی باشگاه بزرگی است و به بازیکنان بزرگی نیاز دارد که آقای زنوزی در این خصوص با جذب چند بازیکن بزرگ بهترین کار ممکن را کرد.

انتهای پیام/