نقدی بر مدافعان ۳ میلیاردی تراکتور
نقدی بر مدافعان ۳ میلیاردی تراکتور
مدافعان تراکتورسازی برای حضور در این تیم رقمی نزدیک به ۳ میلیارد برای باشگاه خرج داشته اند.

به گزارش عصرتبریز، تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز هفته سوم لیگ برتر را با شکست ۳ بر صفر مقابل میزبان خود استقلال تهران پشت سر گذاشت. این تیم در حال حاضر با ۲ امتیاز از ۳ بازی در رده ماقبل آخر جدول رده بندی قرار دارد. سرخ پوشان فوتبال آذربایجان در ۳ بازی اخیر خود ۵ بار دروازه شان را باز شده دیده اند. اشتباهات مدافعان تراکتورسازی در بازی مقابل استقلال به حدی بود که اعتراض هواداران را نیز به همراه داشت. جدایی ستاره های قدیمی در تابستان نقل و انتقالاتی یکی از اتفاقات مهم در باشگاه تراکتورسازی بود. مسئولان باشگاه برای جبران این جدایی ها اقدام به جذب بازیکنانی کردند که حضورشان در تراکتورسازی با حرف و حدیث ها بسیاری همراه بود. تراکتوری ها در خط دفاعی محمد طیبی، علی عبدالله زاده و محمد اهل شاخه را به خدمت گرفتند. این در حالی بود که هر سه بازیکن پیش از حضور توشاک در تراکتورسازی به این تیم ملحق شدند و سرمربی تیم نقشی در جذب آنها نداشت.

۳ بازیکن یاد شده با رقم هایی نسبتا نجومی تراکتوری شدند. دو نفر از این سه نفر قرادادهای بالای یک میلیارد با تیم تراکتورسازی منعقد کرده اند. جذب این سه بازیکن روی هم مبلغی در حدود ۳ میلیارد تومان برای تیم تراکتورسازی هزینه داشته است. بی شک برای اظهار نظر در مورد عملکرد فنی بازیکنان تیم تراکتورسازی هنوز خیلی زود است. سه هفته از بازی ها گذشته و باید چند هفته دیگر نیز صبر کنیم تا عیار واقعی بازیکنان مشخص شود. نکته مهم اما این است که در سه بازی ابتدایی لیگ برتر هجدهم مدافعان میلیاردی تراکتورسازی به هیچ وجه در حد و اندازه های رقم قراردادهایشان نشان نداده اند. بی شک تراکتورسازی تیم بزرگی است که میلیون ها هوادار با برد و باخت هایش زندگی می کنند. مسئولانی که به تازگی در تراکتورسازی حضور یافته اند و در نقل و انتقالات بازیکنان داخلی این تیم نقش داشتند بایستی بدانند که مسئولین عملکرد ضعیف تک تک بازیکنانی که جذب کرده اند قبل از هر کس حتی خود این بازیکنان، بر عهده آنهاست.

زمانی که محمدرضا زنوزی مالکیت باشگاه تراکتورسازی را بر عهده گرفت همه هواداران خوشحال بودند. یکی از نکات مهمی که آنها را خوشحال کرده بود، حذف شدن دلالان از کنار باشگاه بود. زنوزی در سال های اخیر به خوبی نشان داده بود که اعتقادی به دلال و واسطه برای جذب بازیکن ندارد. چه خوب است که نفرات انتخاب شده توسط او نیز ضمن سر لوحه قرار دادن این مهم، برای جذب بازیکن نیز وسواس بیشتری داشته و این نکته را مدام به خود متذکر شوند که برای تیم تراکتورسازی بازیکن جذب می کنیم نه یک تیم معمولی و کم هوادار که شاید نتایج برای هیچکس مهم نباشد!