حوادث رانندگی در بهار سال جاری منجر به مرگ ۲۰۴ نفر و مصدومیت ۴۴۲۷ نفر شد
حوادث رانندگی در بهار سال جاری منجر به مرگ ۲۰۴ نفر و مصدومیت ۴۴۲۷ نفر شد
مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان‌شرقی از مرگ ۲۰۴ نفر و مصدومیت ۴ هزار و ۴۲۷ نفر درحوادث رانندگی در بهار امسال در استان خبر داد.

به گزارش عصرتبریز به نقل از  روابط عمومی پزشکی قانونی آذربایجان‌شرقی، بهرام صمدی‌راد اظهار داشت: در سه ماهه اول امسال فوتی‌های ناشی از حوادث رانندگی ارجاعی به ادارات پزشکی قانونی استان آذربایجان‌شرقی ۲۰۴ نفر بود که این آمار در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته که تعداد ۱۴۱ نفر بوده، حدود ۴۵ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان آذربایجان‌شرقی گفت: از مجموع تلفات حوادث رانندگی در طی این مدت در استان ۱۶۰ نفر مرد و ۴۴ نفر زن بودند.

صمدی‌راد افزود: بیشترین تلفات حوادث رانندگی در طی این مدت به ترتیب با ۱۳۸ فوتی در جاده‌های برون شهری و روستایی، ۳۱ نفر در مسیرهای درون شهری، سه نفر در جاده‌های خارج از استان یا نامعلوم گزارش شده است، ضمناً در طی این مدت ۲۰ نفر نیز خارج از حریم جاده و ۱۱ نفر با فاصله بیش از ۳۰ روز از تصادف فوت کرده است.

صمدی‌راد تصریح کرد: در طی سه ماهه اول سال‌جاری تعداد مصدومان حوادث رانندگی مراجعه‌کننده به ادارات پزشکی قانونی ۴ هزار ۴۲۷ نفر بوده است که از این تعداد یک هزار و ۲۳۲ نفر زن و ۳ هزار و ۱۹۵ نفر مرد بودند.

وی اضافه کرد: این آمار در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته که تعداد مصدومان حوادث ترافیکی ۳ هزار و ۸۸۵ نفر گزارش شده بود ۱۴ درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام/