تاکید فرماندار تبریز برانتقال آب ارس به تبریز و مدیریت مصرف بهینه منابع آبی
تاکید فرماندار تبریز برانتقال آب ارس به تبریز و مدیریت مصرف بهینه منابع آبی

عصر تبریز: فرماندار تبریز انتقال آب ارس به تبریز و مدیریت مصرف بهینه منابع آبی را مورد تاکید قرار دارد و گفت: روابط عمومی ادارات مختلف در زمینه عمل به تعهدات بر مدار قانون عمل کنند. رحیم شهرتی‌فر ظهر امروز در جلسه بررسی برنامه‌های هفته دولت در تبریز با بیان اینکه با آرمان‌های جمهوری اسلامی […]

عصر تبریز: فرماندار تبریز انتقال آب ارس به تبریز و مدیریت مصرف بهینه منابع آبی را مورد تاکید قرار دارد و گفت: روابط عمومی ادارات مختلف در زمینه عمل به تعهدات بر مدار قانون عمل کنند.

رحیم شهرتی‌فر ظهر امروز در جلسه بررسی برنامه‌های هفته دولت در تبریز با بیان اینکه با آرمان‌های جمهوری اسلامی کسب موفقیت‌ در طول دولت‌های گذشته و از آغاز انقلاب اسلامی دارای ارزش و قابل تقدیر است، اظهار داشت: اما با این حال در زمان آغاز به کار دولت تدبیر و امید با مشکلات بسیاری مواجه بودیم و دولت با مشکلات زیادی سیستم را تحویل گرفت.

وی خاطرنشان کرد: در دولت تدبیر و امید توفیقات بسیاری حاصل شده که متاسفانه در اذهان عمومی نادیده گرفته شده و به طور کلی اقدامات زیادی انجام شده که باید به مردم منعکس شود.

امنیت روحی، روانی و فیزیکی حاصل در جامعه حاصل همگرایی نیروهای امنیتی، نظامی و اطلاعاتی است

شهرتی‌فر ادامه داد: وحدت و همدلی در جامعه، امنیت، وفاق میان قوای سه گانه و موفقیت‌های عرصه بین‌المللی و ارتقای وضعیت کارگری از جمله این خدمات است.

فرماندار تبریز یادآور شد: در حوزه بهداشت و درمان در سطح کشور کارهای بزرگی انجام شده و پروژه‌های نیمه تمام در سطح کشور وجود داشت که این پروژه‌ها با وجود مشکلات زیاد اقتصادی مورد توجه و بازسازی قرار گرفت.

وی امنیت روحی، روانی و فیزیکی حاصل در جامعه را حاصل همگرایی نیروهای امنیتی، نظامی و اطلاعاتی دانست و گفت: با وجود اینکه در منطقه پر خطری قرار داریم اما ضریب امنیتی بالایی در کشور فراهم است.

شهرتی‌فر گفت: از جمله موارد مهم برجسته‌سازی برخی حوزه‌ها با اقدامات و رویکردهای خاص برنامه‌های پیشنهادی در سطح ملی و استانی است و اهم فعالیت‌ها در این برنامه‌ها بیان می‌شود.

 

تاکید بر انتقال آب ارس به تبریز و مدیریت مصرف بهینه منابع آبی

وی یادآور شد: انتقال آب ارس به تبریز و مدیریت مصرف بهینه منابع آبی مورد تاکید قرار دارد و دولت تدبیر و امید اهداف دیگری از جمله تزریق روحیه امید و نشاط به جامعه را دنبال می‌کند و کارهایی که به صورت ۱۰۰ درصدی محقق می‌شود تبلیغ شود.

فرماندار تبریز یادآور شد: اتوبان تبریز –بازرگان یکی از این پروژه‌های مهم است که توسط طرف خارجی انجام می‌شود و امیدهای زیادی برای ترانزیت بین کشورمان و ترکیه و کشورهای اروپایی خواهد داشت و از سوی دیگر توجه به سرمایه‌گذاری‌های بخش غیردولتی مورد توجه خواهد بود.

وی عنوان کرد: روابط عمومی ادارات مختلف در زمینه عمل به تعهدات بر مدار قانون عمل کنند و اگر خارج از محور قانون در گذشته عمل می‌شد در دوره جدید نباید این اتفاقات نباید تکرار شود.

شهرتی‌فر تاکید کرد: در دوره جدید دولت عمل به قانون جزء لاینفک عملکرد مسئولان است و نباید خارج از قانون عمل شود چرا که در این صورت تخلفات افزایش خواهد یافت.

وی اظهار داشت: در دولت فعلی پایبندی کامل به قوانین وجود دارد و در هفته دولت این مورد به صورت برجسته تبیین خواهد شد و برنامه‌هایی که امکان تحقق دارد تشریح خواهد شد.

شهرتی‌فر حضور در جمع مردم، بیان عملکردها، سخنرانی‌ها و جلسه پرسش و پاسخ را از برنامه‌های مسئولان دولتی در جمع مردم دانست و گفت: نباید از اتهام فعالیت تبلیغاتی در این زمینه ترسید چرا که تنها بیان گزارش عملکرد و خدمت انجام شده است و این امر به واسطه بیان گزارش خدمتگزاران به ولی نعمتان است و منتی در این میان نیست.

وی بر تحرک رسانه‌ای روابط عمومی‌های ادارات در این میان تاکید کرد و افزود: روابط عمومی‌های ادارات شهرستان تبریز باید از ظرفیت‌های رسانه‌ها استفاده کنند و از انجام کارهای تکراری پرهیز شود.

فرماندار تبریز گفت: هفته دولت فرصتی برای تقدیر و تشکر از کارکنان خدوم دولتی است و در این تقدیرها باید واقع بینانه حرکت کنیم تا نتایج منفی در جامعه منعکس نشود.

وی افزود: در هفته دولت ۴۵ پروژه با اعتبار ۶ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال قابل افتتاح در شهرستان تبریز است.