فروزان هم دلجویی کرد هم خط و نشان کشید
فروزان هم دلجویی کرد هم خط و نشان کشید
دروازه بان تیم تراکتورسازی دو متن بلند خطاب به هواداران تیمش منتشر کرد.

به گزارش عصرتبریز، پستی که چند روز پیش محسن فروزان در مورد بخشش طلب خود به استقلال منتشر کرد با اعتراض گسترده هواداران تیم تراکتورسازی همراه بود. به دنبال این اتفاق، دروازه بان تیم تراکتورسازی تبریز که سابقه بازی در استقلال تهران را دارد با انتشار دو مطلب بلند بالا در اینستاگرام از هواداران تیمش خواست تا او را در راه بازگشت به تیم ملی و عملکرد خوب در تراکتورسازی همراهی کند. فروزان در میان صحبت های خود خط و نشان ظریفی نیز برای خرید احتمالی تراکتوری ها در این مقطع کشید. در حالی که گفته می شود تراکتوری ها به دنبال خرید یک دروازه بان هستند تا یک رقیب قدرتمند را در کنار فروزان داشته باشند، دروازه بان شماره یک تراکتوری ها در متنی که در ادامه مشاهده می کنید اعلام کرد که برترین دروازه بانان ایران را به تراکتورسازی بیاورید و ببینید باز هم من نفر اول خواهم شد.

متنی که فروزان منتشر کرده به شرخ زیر است:

«من به تراکتورسازی تعصب دارم و با تمام قلبم برای این تیم بازی می کنم. می دانم که شما هم با تراکتورسازی زندگی می کنید، این تیم برای شما فقط یک تیم نیست، زندگی تان است. باور کنید که من دو سال اینجا بودم و می دانم چقدر دوستش دارید اما یک سوال؛ چرا باید خاطرات مان را به خاطر اتفاقاتی که جای دیگری رخ داده، خراب کنیم؟ چرا روحیه بازیکن خودمان را نابود کنیم چون پیش از این در تیم دیگری بوده؟ من می خواهم با حمایت شما، دوباره به تیم ملی برگردم، اما یک گلایه دارم؛ برخی از پیج های اینستاگرامی بازیچه دست چند دلال هستند، آن ها می خواهند دروازه بان مدنظرشان را به تراکتورسازی بیاورند و پول بگیرند، شما چرا بازیچه آن ها می شوید؟ با کمال احترام از شما خواهش می کنم برترین دروازه بانان ایران را به تراکتورسازی بیاورید و ببینید باز هم من نفر اول خواهم شد چون پشتم به شما گرم است، چون به خودم ایمان دارم. اما از شما خواهش می کنم بازیچه دست کسانی که به واسطه خراب شدن وضع اقتصادی به دنبال به دست آوردن پول از راه های دیگر هستند و به هیچ تیمی رحم نمی کنند نشوید. تیم تان را حمایت کنید و ثمرات آن را در انتهای فصل ببینید، ما می خواهیم با هم جشن قهرمانی بگیریم، به آسیا برویم و خوشحال تان کنیم. کمک کنید در کنار یکدیگر به موفقیت برسیم، تعصب من را از تصویری که برای این پست منتشر کرده ام بسنجید نه گفته های چند مدیر پیج های اینستاگرامی که احساسات هواداران را به بازی گرفته اند تا چند هزارتومان بیشتر پول در بیاورند. در نهایت از همه هوادارانی که از پست قبلی من ناراحت شده اند عذرخواهی می کنم و دست آن ها را می بوسم و به خاطر اینکه از دست من ناراحت نباشند پستم را پاک می کنم که اولویت من، تراکتورسازی است، من برای بالا رفتن پرچم تراکتور می جنگم و می دانم «یل یاتار، طوفان یاتار، یاتماز تیراختور بایراقی».دست به دست هم می دهیم تا جام را به دست بیاوریم و کنار هم هستیم تا قهرمانی، یاشاسین آذربایجان، یاشاسین تراختور.»

لازم به ذکر است که از محمدرضا اخباری، دروازه بان اسبق تیم تراکتورسازی به عنوان یکی از گزینه های این تیم یاد می شود. اخباری که چندی پیش قرارداد خود با سایپا را فسخ کرد مورد توجه دو تیم تبریزی ماشین سازی و تراکتورسازی قرار دارد.

انتهای پیام/س