اقلام و کالاهای احتکاری در سطح استان توزیع می‎شود
اقلام و کالاهای احتکاری در سطح استان توزیع می‎شود
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی گفت: طی چند روز گذشته توزیع اقلام و کالاهای توقیفی به ظن احتکار با همکاری اتاق اصناف و فروشگاه های زنجیره ای فعال در سطح استان آغاز شد.

به گزارش عصرتبریز به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی، حسین نجاتی در جلسه ستاد تنظیم بازار استان، اظهار کرد: اقلامی نظیر برنج، میلگرد و شکر بر اساس نرخ تعیین شده از سوی سازمان حمایت در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: بر این اساس فروشگاه های زنجیره ای رفاه، اتکا، اسکان، فرهنگیان، کارکنان دولت و سپه آماده توزیع این اقلام هستند و در عین حال از حضور دیگر فروشگاه های زنجیره ای معتبر هم برای امر توزیع استقبال می‌کنیم.

وی اظهار داشت: ۵۸۰۰ تن میلگرد به پروژه های عمرانی تخصیص داده شده و همچنان ادامه دارد و همچنین ۳۲ تن شکر و ۳۱۰ تن برنج در فروشگاه های یادشده توزیع شده و این روند در حال ادامه است.

نجاتی گفت: از پس تخصیص کالا به فروشگاه مورد نظر بازرسان سازمان جهت حسن انجام کار در محل حاضر و نظارت دقیق بر نحوه توزیع اقلام یاد شده خواهند داشت.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بار دیگر تاکید کرد: کلیه اقلام وارداتی با نرخ ارز دولتی ۴۲۰۰ تومانی مشمول قیمت‌گذاری و توزیع در شبکه توزیع است.

نجاتی اضافه کرد: در همین راستا ۲۵۰۰ تن ذرت دامی جهت کاهش قیمت تمام شده محصولات دامی در حال توزیع است.

وی همچنین از توزیع ۱۰۷ تن کاغذ رول توسط اتحادیه مربوطه در صنایع مقوا سازی و جعبه سازی خبر داد.

انتهای پیام/