شکست دوباره تراکتور در قتلگاه آبادان
شکست دوباره تراکتور در قتلگاه آبادان
تراکتورسازی پس از چند نتیجه خوب، در هفته نهم متحمل یک شکست خارج از خانه شد.

به گزارش عصرتبریز، تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در چارچوب هفته نهم لیگ برتر فوتبال ایران با نتیجه دو بر یک مقابل میزبان خود صنعت نفت آبادان شکست خورده و شانس صعود به رده سوم را از دست داد. تراکتورسازی در حالی این دیدار را به حریف خود در آبادان واگذار کرد که یک ماه و نیم قبل با هدایت جان توشاک در جام حذفی از این تیم شکست خورده بود. با این نتیجه تراکتورسازی با ۱۳ امتیاز در مکان هفتم و صنعت نفت با ۹ امتیاز در مکان دهم قرار گرفتند.

شرح بازی:

نیمه دوم:
برخلاف جربان بازی و حملات خطرناکی که تراکتوری ها در آغاز بازی روی دروازه صنعت نفت طراحی کردند، این تیم میزبان بود که به گل اول دست یافت. ارسال ساکی از جناح راست زمین را محمد طیبی قبل از رسیدن به جبیره برگشت داد که در ادامه طالب ریکانی پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد و با شوت تماشایی پای چپ دروازه فروزان را باز کرد. این گل در دقیقه ۱۷ باعث شد تا صنعت نفت آبادان یک بر صفر از تراکتورسازی پیش بیافتد. حملات پر تعداد تراکتوری ها در این نیمه برای جبران حاصلی در پی نداشت. چندین بار تیرک دروازه و چند باری هم درخشش شهاب گردان باعث شد تا صنعت نفت با بسته نگه داشتن دروازه اش، برنده راهی رختکن شود.

نیمه دوم:
تقوی که دوست نداشت با شکست آبادان را ترک کند، آنتونی استوکس، مهاجم گلزن خود را وارد زمین کرد. استوکس مطابق انتظار ظاهر شد و برای تیمش گلزنی کرد. حرکت تکنیکی و پاس در عمق تماشایی دژاگه با بیرون پا را آنتونی استوکس، با شوت زمینی وارد دروازه صنعت نفت کرد تا گل تساوی را به نام خود ثبت کند. این گل در دقیقه ۷۴ به ثمر رسید و بازی به تساوی کشیده شد. گل تساوی تراکتور اما پایان کار نبود و دفاع شکننده این تیم بازهم یک اشتباه دیگر مرتکب شد تا گل دوم برای صنعت نفت در دقیقه ۷۶ به ثمر برسد؛ ریکانی با عوض کردن پا دو مدافع تراکتورسازی را جای گذاشت و با پای راست شوت‌زنی کرد که فروزان دفع توپ انجام داد ولی در ادامه میلاد جهانی از راه رسید و با ضربه سر به مقابل دروازه پاس داد تا رضا جبیره به راحتی گل دوم صنعت نفت را به ثمر برساند. تراکتور بازهم برای جبران حمله کرد اما این حملات نتیجه ای در پی نداشت. بعد از گل دوم نفت، سوگیتا بهترین موقعیت گلزنی روی خروج ناموفق و دفع اشتباه گردان روی ارسال مهدی‌پور داشت ولی شوت این هافبک ژاپنی از روی دروازه راهی اوت شد. در دقیقه ۸۹ نیز شوت پُر قدرت و زمینی استوکس با اختلاف کمی از کنار دروازه صنعت نفت به بیرون رفت تا بازی با نتیجه دو بر یک به سود صنعت نفت به پایان برسد.

ترکیب دو تیم در این دیدار به شرح زیر بود:

تراکتورسازی: محسن فروزان، محمد طیبی، علی عبدالله‌زاده، دانیال اسماعیلی‌فر، احسان حاج‌صفی، مهدی مهدی‌پور، علیرضا نقی‌زاده(۸۷- محمدرضا مهدی‌زاده)، اشکان دژاگه، یوکیا سوگیتا، احسان پهلوان(۸۷- محمدرضا آزادی) و لی هری اروین(۴۶ – آنتونی استوکس)

صنعت نفت: شهاب گردان، عقیل کعبی، وفا هخامنش، حسین ساکی، سیروان قربانی، اکبر ایمانی، مصطفی احمدی، کرار جاسم(۷۲- میلاد جهانی)، طالب ریکانی(۷۸- محمدرضا غبیشاوی)، جعفر سلمانی(۸۸ – محمد قریشی) و رضا جبیره

انتهای پیام/س