اظهارات جنجالی مهاجم سپیدرود در مورد هواداران تراکتور
اظهارات جنجالی مهاجم سپیدرود در مورد هواداران تراکتور
مهاجم سپیدرود در شهری حضور یافت که برایش خاصرات شیرین زیادی به همراه داشت. او اما از رفتار هوادار تراکتورسازی به شدت ناراحت شده بود.

به گزارش عصرتبریز، مهرداد بایرامی، مهاجم سابق تیم های تراکتورسازی، ماشین سازی و گسترش فولاد این فصل در عضویت تیم سپیدرود رشت قرار دارد. او امروز به همراه تیمش در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف تراکتورسازی تبریز رفته است. بایرانی در حالی بار دیگر به شهر تبریز و ورزشگاه یادگار بازگشته که این شهر و ورزشگاه خاطرات خوش زیادی را برای او به همراه داشته اند.

شاید شیرین ترین خاطره بایرامی در ورزشگاه یادگار امام به زمان حضورش در گسترش فولاد و بازی با استقلال تهران مربوط باشد. او در اولین فصل لیگ برتری شدن گسترش فولاد موفق شد از فاصله ای بسیار دور دروازه سید مهدی رحمتی را باز کرده و یکی از زیباترین گل های آن فصل را به ثمر برساند.

به واسطه چندین سال حضور در تیم های فوتبال آذربایجان و عملکرد قابل قبول در این تیم ها، مهرداد بایرامی انتظار یک استقبال باشکوه از سوی هواداران تراکتورسازی را داشت. این اتفاق اما رخ نداد. بایرامی که از این اتفاق بشدت ناراحت بود، در پایان بازی گفت: «هواداران تراکتورسازی خیلی بی معرفت هستند! امروز را هیچ وقت فراموش نخواهم کرد. انتظار تشویق خاصی از سوی هواداران نداشتم ولی بی اعتنایی آنها به حدی بود که سال ها زحمت من به کلی نادیده گرفته شد. مدت زیادی بود که برای این بازی لحظه شماری می کردم. دلم برای هواداران تنگ شده بود اما آنها نشان دادن که بازیکنان غیر ترک زبان را بیشتر از ما بازیکنان بومی دوست دارند.»