ساماندهی میادین پایتخت به صلاح نیست/ رفع آلودگی و ترافیک اولویت شهرداری باشد
ساماندهی میادین پایتخت به صلاح نیست/ رفع آلودگی و ترافیک اولویت شهرداری باشد
رییس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: شهرداری به جای صرف هزینه‌های زاید برای ساماندهی میادین در جهت کنترل معضلات اصلی پایتخت که همانا آلودگی هوا و ترافیک است گام بردارد.

به گزارش عصرتبریز، سلمان خدادادی در واکنش به اظهارات مسئولان شهرداری مبنی بر ساماندهی میادین پایتخت، گفت: پایتخت با معضلات زیادی دست و پنجه نرم می کند که رفع آنها باید در اولویت باشد بنابراین در شرایط فعلی ساماندهی میادین به هیچ وجه به صلاح نیست.

نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه باید از  اجرای هر گونه طرحی در پایتخت بدون مطالعه کارشناسی پرهیز کرد، افزود: شهرداری به جای صرف هزینه های زاید برای ساماندهی میادین در جهت کنترل معضلات اصلی پایتخت که همانا آلودگی هوا و ترافیک است گام بردارد.

مسئولان شهری به دنبال ساماندهی شهر باشند نه میادین/ تعادل پایخت با فروش تراکم بر هم خورده است

وی با یادآوری اینکه مسئولان شهری باید شهر را ساماندهی کنند نه میادین را، ادامه داد: متاسفانه تعادل پایتخت با فروش تراکم بر هم خورده و تراکم فروشی افزایش ازدحام و ترافیک را در پی داشته است.

این نماینده مردم در مجلس دهم، با انتقاد از اینکه آلودگی هوا جان مردم را در معرض تهدید قرار داده و نفس کشیدن را برای مردم سخت کرده است، تصریح کرد: شهرداری تنها نباید به دنبال شهرفروشی و درآمدزایی و هزینه از جیب مردم باشد بلکه باید تلاش موثری برای ارتقای کیفیت زندگی مردم داشته باشند.

عمر گران مردم پایتخت در ترافیک هدر می رود

خدادادی با تاکید بر اینکه مسئولان شهری باید به فکر نجات تهران و رفع معضلات شهری باشند، گفت: متاسفانه سال ها است که عمر گران مردم در ترافیک هدر می رود این در حالی است که مسئولان شهری از ساماندهی و کنترل آن عاجز مانده و هیچ تلاشی برای مدیریت آن نمی کنند.

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، توسعه مترو و افزایش حمل ونقل عمومی را راهکار کنترل معضل ترافیک دانست و گفت: اینکه شهرداری به دنبال ساماندهی میادین پایتخت باشد دردی از مردم تهران درمان نمی کند.

انتهای پیام/