۷۰ هزار ویزای اربعین در آذربایجان‌شرقی صادر شد
۷۰ هزار ویزای اربعین در آذربایجان‌شرقی صادر شد
مدیرکل حج و زیارت آذربایجان شرقی گفت: کار صدور ویزای اربعین در آذربایجان شرقی با رکوردشکنی سال گذشته و صدور بیش از ۷۰ هزار ویزای اربعین پایان یافت.

به گزارش عصرتبریز، امیر روحی آمار ویزاهای صادر شده در کنسولگری موقت عراق، مستقر در تبریز را یادآور شد و اظهار داشت: تا پایان کار امروز یکشنبه ۶ آبان، ۷۰ هزار و ۳۷۸ ویزا برای متقاضیان سفر اربعین حسینی صادر شده که ۵۲ هزار و ۲۹۹ ویزا مربوط به زائران آذربایجان شرقی و ۱۸ هزار و ۷۹ ویزا هم مربوط به زائران آذربایجان غربی است.

روحی با اشاره به اینکه سال گذشته بیش از ۶۸ هزار ویزا برای استان‌های آذربایجان شرقی و غربی صادر شده بود خاطر نشان کرد: امسال بیش از ۷۰ هزار نفر ویزا دریافت کرده اند که رکورد سال گذشته شکسته شد.

وی با اشاره به اینکه روادید و ویزای زائران اربعین حداکثر تا ۷۲ ساعت از تحویل به شرکت مرکزی کارگزاران اربعین صادر شد، ابراز داشت: بعضاً تاخیری اگر رخ دهد به دلیل نقص مدارک یا تحویل دیرهنگام آژانس‌های زیارتی است که ما حتی در روزهای تعطیل با افزایش نفرات، زمان صدور ویزا را به ۴۸ ساعت و در برخی موارد تا ۲۴ ساعت نیز رسانده ایم.

مدیرکل حج و زیارت آذربایجان شرقی گفت: از امروز کنسولگری عراق در تبریز به کار خود پایان داد و دیگر برای اربعین ویزای جدیدی در تبریز صادر نخواهد شد.

انتهای پیام/