یک آزمون بزرگ برای فوتبالدوستان آذربایجان؛ فرق المز رهلریمیز
یک آزمون بزرگ برای فوتبالدوستان آذربایجان؛ فرق المز رهلریمیز
سبز پوشان فوتبال آذربایجان تا اینجا عملکرد بسیار خوبی داشته اند و اینک چشم انتظار فوتبالدوستانی هستند که هر موقع اراده کرده اند، حماسه های بزرگی را روی سکوها رقم زده اند.

به گزارش عصرتبریز، تیم ماشین سازی تبریز در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال ایران از ساعت ۱۴:۴۵ امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه بنیان دیزل شهر تبریز به مصاف تیم داماش گیلان خواهد رفت. برنده این دیدار به جمع چهار تیم نهایی جام حذفی صعود می کند و این یک دیدار سرنوشت ساز برای نماینده فوتبال آذربایجان است. ماشین سازی در حالی به مصاف داماش می رود که در مرحله یک هشتم نهایی دست به کاری بزرگ در جم زده و پارس جنوبی را با نتیجه دو بر یک شکست داد. این تیم در مرحله یک شانزدهم نهایی نیز میزبان خود ستاره کاسپین بابل را با نتیجه دو بر یک شکست داده بود.

پس از دو پیروزی خارج از خانه، این اولین بازی خانگی ماشین سازی در این دوره از رقابت های جام حذفی به شمار می رود. هواداران فوتبال آذربایجان امروز در آزمونی دیگر بایستی خود را نشان دهند. ماشین سازی برای حضوری موفق و قاطعانه مقابل داماش به حضور پر شور هواداران نیاز دارد. شعار آذربایجان تیملری، فرق المز رهلری امروز در ورزشگاه بنیان دیزل بار دیگر نمود پیدا خواهد کرد. هواداران تراکتورسازی بی شک در این دیدار حساس همشهری خود را تنها نخواهند گذاشت. پیروزی ماشین سازی و صعود به نیمه نهایی گامی بلندی خواهد بود که می تواند به یک افتخار بزرگ برای فوتبال آذربایجان منجر شود.

هوادارانی که از ساعت ۱۴:۴۵ در ورزشگاه بنیان دیزل حضور خواهند یافت می توانند خود را در تاریخ درخشانی که ماشین سازی می رود آن را رقم بزند جای دهند. سبز پوشان فوتبال آذربایجان تا اینجا عملکرد بسیار خوبی داشته اند و اینک چشم انتظار فوتبالدوستانی هستند که هر موقع اراده کرده اند، حماسه های بزرگی را روی سکوها رقم زده اند.

انتهای پیام/س