مهاجری: امروز تراکتور بازی دارد
مهاجری: امروز تراکتور بازی دارد
سرمربی ماشین سازی از بازی امروز به عنوان یک فینال زودرس یاد کرد.

به گزارش عصرتبریز، تیم ماشین سازی تبریز در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال ایران از ساعت ۱۴:۴۵ امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه بنیان دیزل شهر تبریز به مصاف تیم داماش گیلان خواهد رفت. برنده این دیدار به جمع چهار تیم نهایی جام حذفی صعود می کند و این یک دیدار سرنوشت ساز برای نماینده فوتبال آذربایجان است. ماشین سازی در حالی به مصاف داماش می رود که در مرحله یک هشتم نهایی دست به کاری بزرگ در جم زده و پارس جنوبی را با نتیجه دو بر یک شکست داد. این تیم در مرحله یک شانزدهم نهایی نیز میزبان خود ستاره کاسپین بابل را با نتیجه دو بر یک شکست داده بود.

رضا مهاجری، سرمربی تیم ماشین سازی تبریز در گفت و گو با خبرنگار عصر در مورد این بازی صحبت کرد:

بازی با داماش یک فینال زودرس است

بازی با داماش، یک بازی بسیار حساس و تعیین کننده است؛ به عقیده من، یک فینال زودرس را در پیش داریم. این اولین بازی مان در جام حذفی است که میزبان هستیم. دو بازی بسیار سخت را با پیروزی پشت سر گذاشته ایم و خدا را بسیار شاکر هستم که اینک در این مرحله قرار گرفته ایم. داماش حریف آسانی برایمان نخواهد بود. ما جام حذفی را در شرایطی آغاز کردیم که اوضاع چندان مناسبی نداشیم. با یاری خدا و تلاش بچه ها از دو مرحله به سلامت عبور کردیم و اینک می رویم تا با شکست دادن داماش راهی مرحله نیمه نهایی شویم.

سوت پایان، برنده را مشخص می کند

جام حذفی شوخی بردار نیست. سوت پایان، برنده را در این نوع بازی ها مشخص می کند و کوچکترین غفلت تیم ها را از دور مسابقات حذف می کند. تا لحظه آخر باید تمرکز داشته باشیم و به هیچ عنوان حریف را دست کم نگیریم. باز کردن دروازه حریف، برنامه اصلی ماست اما برای گل نخوردن هم تمرینات زیادی کرده ایم و بایستی تا آنجایی که ممکن است این اجازه را به حریف ندهیم. ثانیه ها در جام حذفی سرنوشت قهرمانان را عوض می کند و بایستی با درس گرفتن از تاریخ این گونه مسابقات، تا لحظه شنیدن سوت پایان بازی هر آنچه که در توان داریم در زمین مسابقه رو کنیم.

داستان مصدومان مان تکراری و زجر آور است

در تمامی مصاحبه هایم در مورد مصدومان تیم صحبت می کنم. متاسفانه این یک داستان تکراری و زجر آور شده است. با توجه به شرایطی که تیم داشت، تمرینات بدنسازی پیش فصل به صورت کامل انجام نشده و بازیکنان از نظر بدنی با مشکلاتی مواجه هستند. نتیجه این مشکلات، رخ دادن مصدومیت هایی است که می بینید. طبق معمول بازی های گذشته چند بازی خود را در اختیار نداریم. با این موضوع کنار آمده ایم ولی باید هر چه زودتر در فکر ترمیم جاهای خالی باشیم. بازیکنان واقعا از جان مایه می گذارند.

امروز تراکتور بازی دارد

هفته گذشته شاهد حضور پرشور هواداران در ورزشگاه بنیان دیزل بودیم. این یک قوت قلب بزرگ برای من و تمام اعضای تیم بود. هواداران فوتبال آذربایجان با حضور پر تعداد خود نشان دادند که روی تمامی تیم های شهرشان تعصب دارند. من از این جو لذت بردم و به جرات می گویم که در هیچ نقطه دیگری از کشور چنین جوی را نمی توان در میان هواداران مشاهده کرد. از هواداران فوتبال آذربایجان می خواهم امروز هم فارغ از رنگ و نام تیم ها به ورزشگاه بیایند و نماینده شهرشان را تشویق کنند. هواداران تراکتور این گونه بیاندشیند که امروز تراکتور بازی دارد و می آیند تا این تیم را تشویق کنند. هیچ فرقی در واقع بین ما و تراکتور وجود ندارد؛ هر دو برای یک شهر و یک مردم هستیم و برای این شهر و مردم می جنگیم.

انتهای پیام/س