برای راضی نگه داشتن مخاطب، باید ذائقه او را شناخت/ ضرورت آشتی دادن قشر فرهیخته با رادیو
برای راضی نگه داشتن مخاطب، باید ذائقه او را شناخت/ ضرورت آشتی دادن قشر فرهیخته با رادیو
مدیر کل صداوسیمای استان آذربایجان‎شرقی گفت: ‌بعلت بالا بودن نرخ فرهیختگی و با سوادی استان،‌ برای راضی نگه داشتن این مخاطب باید ذائقه او را شناخت و طراحی کرد.

به گزارش عصرتبریز، ‌مرتضی صفری ‌صبح امروز در نشستی با کارکنان رادیو تبریز با تاکید به باهوش بودن مخاطب امروز، ‌اظهار کرد: ‌باید قشر فرهیخته را با رادیو آشتی دهیم و لازمه اینکار به جریان افتادن نهضت حرکت به سمت تولید با اتکاء به پژوهش و علوم روز است.

صفری با توجه به نوع زندگی کنونی و فرم ساندویچی، ‌احترام به درک مخاطب را ضروری دانست و از کارکنان رادیو خواست تا برای همه اقشار مختلف جامعه برنامه سازی کنند.

مدیر کل صداوسیمای استان آذربایجان‎شرقی گفت: ‌بعلت بالا بودن نرخ فرهیختگی و با سوادی استان،‌ برای راضی نگه داشتن این مخاطب باید ذائقه او را شناخت و طراحی کرد.

او در ادامه صحبت هایش نگاه کارمندی در حوزه های تولید را آفت بزرگی معرفی کرد و گفت: ‌نیروی تولیدی، ‌نیروی فکری و مولد است و باید تولید اندیشه کند.

استراتژی مشخص و داشتن مجموعه ای از تاکتیک ها برای رسیدن به هدف، ‌انتخاب سوژه مناسب و بکر، ‌داشتن ایده های خلاقانه و نوآورانه و کاربرد درست و بجای موسیقی در رادیو از توصیه هایی بود که مدیرکل صداوسیمای آذربایجان‎شرقی در اولین جلسه تخصصی با کارکنان رادیو تبریز مطرح کرد.

انتهای پیام/