۳ گزینه نهایی برای استانداری آذربایجان‎شرقی فردا شب مشخص می‎شود/ بررسی ۲۰ کاندیدای پیشنهادی نمایندگان استان
۳ گزینه نهایی برای استانداری آذربایجان‎شرقی فردا شب مشخص می‎شود/ بررسی ۲۰ کاندیدای پیشنهادی نمایندگان استان
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: سه گزینه نهایی برای استانداری آذربایجان‎شرقی فردا شب مشخص می‎شود.

به گزارش عصرتبریز، سلمان خدادادی صبح امروز شنبه در جمع خبرنگاران، اظهارداشت: سرنوشت استاندار جدید آذربایجان‎شرقی در جلسه فردا شب مجمع نمایندگان استان مشخص خواهد شد.

وی افزود: آقای چیت چیان به عنوان استاندار استان مطرح بود که به علت عدم تمایل وی منتفی شد.

وی با بیان اینکه هر نماینده‎ای برای خود گزینه‎ای دارد، افزود: در جلسه فردا شب مجمع نمایندگان استان تعداد ۲۰ نفر کاندیداهای پیشنهادی نمایندگان استان مطرح و در نهایت ۳ گزینه به وزارت کشور معرفی خواهند شد.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس، استان آذربایجان‏‎شرقی را استانی دارای اهمیت و بزرگ دانست و اظهار کرد: استان آذربایجان‎شرقی نقش مهمی در توسعه و اقتصاد کشور داشته و مردم استان در طول ۴۰ سال انقلاب همیشه در صحنه‎ها حضور داشته و بارها وفاداری خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ثابت کرده‎اند پس طبیعتا استاندار چنین استانی نیز باید قوی و دارای سابقه اجرایی و مدیریتی در حد وزیر باشد تا بتواند آذربایجان‎شرقی را خوب بشناسد و بتواند در بین مردم و مسئولین تفاهم و وحدت ایجاد کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هر کس در این استان معاون یک اداره کل بوده به نظرم می تواند در سایر استان‎ها مدیرکل قوی باشد و این نشانگر نقش و اهمیت استان آذربایجان‎شرقی است.

انتهای پیام/