اروپایی‎ها و آمریکایی‎ها در برجام قدمی از قدم برنداشتند
اروپایی‎ها و آمریکایی‎ها در برجام قدمی از قدم برنداشتند
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی گفت: اروپایی ها و آمریکایی ها در برجام قدمی از قدم برنداشتند چون از افزایش نفوذ و قدرت منطقه ای جمهوری اسلامی هراس دارند.

به گزارش عصرتبریز، سردار عزت‌الله جعفری عصر امروز شنبه در یادواره شهدای کارمندی و شبکه بهداشت و درمان اهر با بیان این که واژه مقدس «بسیج» ریشه قرآنی دارد، اظهار کرد: بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی، بسیج را برای دفاع و تداوم انقلاب اسلامی و زمینه سازی برای ظهور مهدی (عج) تشکیل دادند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی با اشاره به طرح اخیر مجلس شورای اسلامی برای بازگرداندن نظامیان به پادگان ها افزود: می گویند نظامیان به پادگان هایشان بازگردند این در حالی است که هیچ کشوری نظامیان خود را در پادگان ها محبوس نمی کند حتی آمریکا، اگر بهانه آمادگی دفاعی است نظامیان جمهوری اسلامی هر لحظه آماده دفاع از کشور هستند.

وی اضافه کرد: اگر به اقدامات آمریکا در دوران دفاع مقدس توجه کنیم می بینیم در دوران جنگ تحمیلی تحریمی علیه ایران متوجه نبود چون می دانستند ایران در دوران دفاع مقدس نمی تواند پیشرفت کند اما از زمانی که جمهوری اسلامی پا به عرصه پیشرفت گذاشت تحریم های مختلفی از سوی آمریکا علیه ایران اعمال شد.

جعفری با ذکر اینکه افتخار می کنیم آمریکا دشمن ماست، گفت: تا به حال کشوری همانند جمهوری اسلامی نبوده که در برابر زیاده خواهی ها و زورگویی های او ایستاده باشد به طوری که اغلب کشورها از رویارویی با آمریکا هراس دارند ولی جمهوری اسلامی هیچ گاه در مقابل زورگویی های آمریکا سر تعظیم فرود نمی آورد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی ادامه داد: اجازه نمی دهیم آمریکایی ها چه با ناوهای جنگی و چه با پایگاه های نظامی اش در منطقه جمهوری اسلامی را تهدید کند و موشک های ما که قدرت بازدارندگی، دفاعی دارند با یک اشاره مقام معظم رهبری پاسخ تهدیدهای دشمنان را می دهد.

وی تصریح کرد: تروریست های داعش که دست پرورده های آمریکایی ها، سعودی ها و صهیونیست ها هستند در برابر اراده و مقاومت نیروهای مردمی بسیج و تفکر بسیجی متحمل شکست شدند به نوعی می توان گفت آمریکا در منطقه شکست خورده است و این شکست نه قدرت موشک ها و نه قدرت سپاه و من و شما بود بلکه اراده ای فوق اراده ها بود که از پیروزی انقلاب اسلامی حامی و پشتیبان ملت ایران است.

جعفری تاکید کرد: هر کشوری اگر زیرساخت نداشته باشد نمی تواند به خودکفایی برسد و همین هایی که می گویند نظامیان به پادگان ها بازگردند بعد از دوران دفاع مقدس نظامی ها بودند که زیرساخت های کشور را بنا کردند و بر سایه تلاش و مجاهدت نظامیان با تفکر بسیجی، کشور به پیشرفت و اقتدار کنونی دست یافته است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه نظام جمهوری اسلامی و سربازان اش در ارتش، سپاه و بسیج در کشور بی سابقه کار کرده اند گفت: اروپایی ها و آمریکایی ها در برجام قدمی از قدم برنداشتند چون از افزایش نفوذ و قدرت منطقه ای جمهوری اسلامی هراس دارند.

انتهای پیام/