ایران و ترکیه هرگز از هم جدا نمی‌شوند
ایران و ترکیه هرگز از هم جدا نمی‌شوند
سرکنسول ترکیه در تبریز بابیان‌اینکه ایران و ترکیه به همکاری‌های خود ادامه می‌دهند، گفت: همسایه‌‌ها باید در هر شرایطی کنار هم باشند.

به گزارش عصرتبریز، حسین گون‌ گور ظهر امروز دوشنبه در دیدار با سرپرست استانداری آذربایجان شرقی در تبریز ابراز داشت: آذربایجان شرقی ظرفیت ها و پتانسیل های بالایی دارد و باید از این توانمندی ها استفاده کرد.

وی با تاکید بر اینکه سرمایه گذاران ترکیه ای می توانند در تبریز فعالیت کنند، ادامه داد: حضور چند هیأت اقتصادی و تجاری از ترکیه در تبریز می تواند نتایج خوبی داشته باشد و حضور این هیأت ‌ها به خوبی نگرش ما به همکاری با ایران و آذربایجان شرقی را نشان می‌ دهد.

سرکنسول ترکیه در تبریز همچنین با اشاره به اینکه ایران و ترکیه به همکاری های خود ادامه می دهند، گفت: همسایه‌ ها باید در هر شرایطی کنار هم باشند.

وی با اشاره به اینکه مدیریت بحران نیز در ترکیه مهم است، گفت: چون ترکیه کشور زلزله خیزی است و ما تجربیات زیادی در خصوص مدیریت بحران داریم می توانیم این مسائل را با ایران و تبریز به اشتراک بگذاریم.

گون‌ گور با تاکید بر اینکه گردشگری یکی از موضوعاتی است که باعث ارتباط بین مردم کشورها می شود، گفت: آماده‌ ایم با تعریف پروژه‌های مختلف همکاری خود را در این حوزه گسترش دهیم

انتهای پیام/