بسیج بزرگترین عامل وحدت و انسجام مردم است
بسیج بزرگترین عامل وحدت و انسجام مردم است
معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد که مردم آذربایجان در پیروزی انقلاب اسلامی و خلق حماسه‌های بزرگ در تاریخ ایران اسلامی نقش ویژه‎ای داشتند.

به گزارش عصرتبریز، سردار سرتیپ پاسدار علی ‌اکبر پورجمشیدیان ظهر امروز دوشنبه در گردهمایی بسیجیان تبریز به مناسبت هفته بسیج در مصلای اعظم امام خمینی این شهر، اظهارداشت: بسیج بزرگترین عامل وحدت و انسجام مردم ما است.

وی با اشاره به اینکه باید تقوای فردی و گروهی را رعایت کنیم، ادامه داد: اگر می خواهیم به پیروزی نهایی برسیم باید تقوا را رعایت کنیم و مهم ‌ترین عاملی که دشمنان ما باید پیام و ارزش بسیج ما را ببینند، در عرصه دفاع از این کشور همین فرمان امام است که فرمودند ما اهل تجاوز نبوده و نیستیم ولی اگر کسی به این کشور تعدی کند دهان او را خرد می‌ کنیم.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید به نقش مردم آذربایجان در پیروزی انقلاب اسلامی و خلق حماسه‌های بزرگ در تاریخ ایران اسلامی تاکید کرد: انقلاب اسلامی به عنوان یک پدیده بزرگ در جهان اسلام بعد از عاشورای حسینی(ع) است، چرا که ائمه اطهار آرزو داشتند تا شرایطی ایجاد شود تا بتوانند احکام اسلامی را در جامعه تبیین کنند و این امر به برکت انقلاب اسلامی ایران اتفاق افتاد که در آن نقش مردم آذربایجان بر کسی پوشیده نیست.

پورجمشیدیان با تاکید بر اینکه یکی از راه‌ های نجات ما در «جنگ اقتصادی» فرهنگ و تفکر بسیجی است، ادامه داد: برای همین بسیج باید در جنگ اقتصادی ایفای نقش کند.

وی با اشاره به اینکه بسیج در ایجاد امنیت پایدار کشور قبل از دوران مقدس و بعد از آن نقش ویژه ای داشته است، گفت: بسیج در همه عرصه ‌ها از جمله نظامی و امنیتی بسیار فعال بوده است.

معاون هماهنگ ‌کننده نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری امروز زمان بزن و در رو گذشته، افزود: باید بلاد اسلامی از تحت ولایت آمریکا و طاغوت خارج شوند و زیر ولایت اسلام باشند و امروز بسیج این فرمان ولایت را سرلوحه اقدامات خود قرار می ‌دهد.

پورجمشیدیان با اشاره به اینکه بسیج افتخار دارد تا در پیگیری این مقام بزرگ بسیجی و تفکر بسیجی نقش ‌آفرینی می ‌کند، گفت: بسیجیان در جبهه فرهنگ هر کدام یک پیام انقلاب هستند و در عرصه ‌های علمی و فناوری یک نقش مهم ایفا می‌ کنند.