درخواست استاندار جدید آذربایجان‌شرقی از مردم و مسوولان/ پیام تبریک نزنید!
درخواست استاندار جدید آذربایجان‌شرقی از مردم و مسوولان/ پیام تبریک نزنید!
استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: تقاضا دارم از درج هر گونه پیام تبریک در مطبوعات و نصب بنر در سطح شهر و سایر اماکن خودداری کرده و این فرزند خود را از دعای خیر خود بهره‌مند سازید.

به گزارش عصرتبریز، محمدرضا پورمحمدی استاندار جدید آذربایجان‌شرقی در نخستین پیام خود آورده است:  با سپاس به درگاه ایزدمنان و ضمن تشکر از حُسن ‌اعتماد ریاست محترم جمهور، هیات دولت و وزیر محترم کشور، لازم می‌دانم از ابراز محبت و لطف همه‌ی دوستان عزیز و مسئولان به ویژه نماینده‌ محبوب ولی فقیه دراستان، خانواده معظم شهدا و ایثارگران، نمایندگان گرامی مجلس خبرگان رهبری و نمایندگان محترم استان در مجلس شورای اسلامی صمیمانه تشکر و قدردانی کنم.

در ادامه این پیام آمده است: از خداوند متعال می‌خواهم که در ایفای هرچه بهتر وظایف این مسئولیت خطیر و خدمت به مردم فهیم و قدرشناس آذربابجان‌شرقی یاری‌ام کند و آنی مرا به حال خود رها نسازد.

پورمحمدی تصریح کرده است: ضمن تشکر از الطاف همه مردم شریف استان از شما عزیزان بزرگوار تقاضا دارم از درج هر گونه پیام تبریک در مطبوعات و نصب بنر در سطح شهر و سایر اماکن خودداری کرده و این فرزند خود را از دعای خیر خود بهره‌مند سازید.

انتهای پیام/